Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Nie odpala gdy ciepły i strzelanie przy kierownicy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
flovv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2009, 13:39

[B4 ABT] Nie odpala gdy ciepły i strzelanie przy kierownicy

Post autor: flovv » 07 wrz 2009, 18:00

Witam. Mam pewien problem a mianowicie, jeżeli jest silnik ziemny to muszę go odpalić za pierwszym razem,jeżeli go tylko lekko zachechłam to już za drugim razem są spore problemy włącznie z nieopaleniem. Druga rzecz to jeżeli po jeździe niekoniecznie długiej może to być kilometr auto już nie odpala. 3 Problem to strzelanie koło kierownicy i kokpitu jak by zwarcie co powoduje podnoszenie się obrotów nawet do 4tyś. i samowolne dociskanie pedału gazu, co w efekcie jest niebezpieczne ponieważ,gdy przy zatrzymywaniu zapomnę o sprzęgle to samochód rusza z kopyta i nie łatwo o stłuczkę. Jeżeli jest ktoś w stanie mi pomóc to bardzo bym prosił. Mam zamiar w niego władować naprawdę dużo pieniędzy bo mi się podoba ale chciałbym zaczerpnąć wiedzy osób które są obyte i wiedzą co temu autku może dolegać. pozdrawiam

Na przyszłość proszę stosować tagi i tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
Zapoznaj się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2009, 16:05 przez flovv, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Darecki3037
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
Lokalizacja: Krk

Re: Audi 80 B4 93' 2.0 Gaz Nie odpala gdy jest ciepły i...

Post autor: Darecki3037 » 08 wrz 2009, 09:13

Mam zamiar w niego władować naprawdę dużo pieniędzy
:lol: :lol: :lol:
zacznij od lokalizacji zwarcia pod deską!
tam już znajdziesz pierwsze wydatki na kostkę stacyjki, czy płytkę licznika, w zależności co się hajczy.
Problem mi się widzi typowo elektryczny i po usprawnieniu elektryki wszystko powinno wrócić do normy.

flovv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 07 wrz 2009, 13:39

Post autor: flovv » 08 wrz 2009, 13:20

Dziękówa. Za podpowiedź,nie długo będę sprawdzał wszystko bo mi brakuje czasu. Jak się dowiem co i jak to dam znać. pozdrawiam

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 08 wrz 2009, 16:06

Takie wzrosty obrotów mogą być też spowodowane awarią niebieskiego czujnika temperatury płynu chłodzącego. Miałem kiedyś podobną awarię. Obroty wzrastały samoczynnie nawet do 3000 rpm, po czym opadały. Po podłączeniu VAG'a okazało się, że wspomniany czujnik miał zwarcie. Pomogła jego wymiana i przelutowanie wtyczki, która już też miała z resztą dość.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl