Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

A90 - moj nowy "Paździoch" - topienie pieniedzy na

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 09 wrz 2009, 23:02

"troszke"go doinwestuje i bedzie moja prelka...
i bedziesz miec satysfakcje z tego co dokonales
kuba2955 pisze:a były wogóle wersje sport?
byly. nie mialy chromu wokol szyb, mialy cienkie gumowe listwy odbojowe na drzwiach itd.
http://www.centrum.audi80.pl/images/zoo ... b3_002.jpg

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 09 wrz 2009, 23:10

Jak dla mnie temat rzeka ten samochód do dobrego stanu doprowadzić. Trzeba być bardzo cierpliwym i poświęcić dużo czasu oraz naprawdę dużo monety o ile auto ma być jak oryginał. Grosz do grosza, a przy silniku to już nie takie grosze. Tak samo ori graty od 90 to są koszta jednak. Pisałeś, że napęd jest ok, więc nie radzę startować z 4500 obrotów bo szybciutko luzów narobisz i będzie problem.

Powodzenia i wytrwałości.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2009, 23:13 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 09 wrz 2009, 23:12

"Sport" to moze i byl jak stal kolo CC sporting... Cienkie listwy to znaczy jakie ? ciensze niz w normalnym b3/b4?

Z tym strzelaniem ze sprzegla to bylo w ramach testowania quattro - pierwszy raz w zyciu prowadzilem takie cos i sie zakochalem...

Awatar użytkownika
blady11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 25 lis 2008, 18:20
Lokalizacja: Chelm/Dun Laoghaire

Post autor: blady11 » 09 wrz 2009, 23:22

Nie ma roboty nie ma zabawy... A tu zabawy bedzie sporo - na długie zimowe wieczory...

pozdrawiam i życze miłej zabawy przy dopracowywaniu tej czarnej strzały...

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 09 wrz 2009, 23:24

Marcin błąd wielki, masz Audi 90 i nie wiesz o wersji sport. Wtopa.

W maju 1987 wprowadzono do oferty luksusową odmianę Audi 90. Auto wyposażone było w silnikAudi 90i pięciocylindrowe: 2.0i 115KM (opcjonalnie z katalizatorem), 2.2i 136KM i 2.3i kat 136KM. Audi 90 z zewnątrz można odróżnić po szerokich przednich reflektorach, reflektorach przeciwmgielnych
i kierunkowskazach zintegrowanych w przednim zderzaku, innej atrapie chłodnicy (w kształcie kratki), chromowanych obwódkach wokół szyb, chromowanych nakładkach na zderzakach i listwach odbojowych, gumowych listwach ochronnych na dole drzwi oraz szerokiej blendzie na tylnej klapie. Audi 90 miało znacznie bogatsze wyposażenie seryjne od 80-tki. Wewnątrz zastosowano do wyboru bez dopłaty tapicerkę wełnianą Pirell lub welurową Chenille (dostępne za dopłatą w 80), standardowo montowano elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, centralny zamek, obrotomierz, modele z silnikiem 2.3 posiadały wspomaganie kierownicy. Auta z silnikami 2.2 i 2.3 można było zamówić w wersji z napędem 4x4 quattro.

W styczniu 1988 roku przedłużono gwarancję na perforację nadwozia do 10 lat i do oferty jednostek napędowych Audi 90 wprowadzono opracowany na podstawie doświadczeń zdobytych w RSMŚ pięciocylindrowy silnik wykonany w technice 4 zaworowej 2.0 20V o mocy 160KM. Silnik dostępny był tylko w połączeniu z napędem 4x4 quattro.

W kwietniu 1988 do oferty wszedł silnik wysokoprężny z turbosprężarką i intercoolerem o pojemności 1.6TD i dysponujący mocą 80KM. Zaprezentowano także wersję specjalną Audi 80 Sport, która była dostępna do 1991. Wyróżniała się zderzakami w kolorze nadwozia, aluminiowymi felgami 14", sportowym zawieszeniem i wyposażeniem wnętrza. Dostępna była tylko w 3 perłowych kolorach nadwozia - niebieskim, szarym i czerwonym.

W czerwcu 1988 zaprezentowano Audi 90 z topową jednostką napędową, silnikiem 2.3 20V o mocy 170KM, który był bliźniaczą konstrukcją w stosunku do zastosowanej wcześniej 2.0 20V (oba były produkowane równolegle). Auto było początkowo dostępne wyłącznie z napędem 4x4 quattro.

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 10 wrz 2009, 02:23

swojego "sporta" poznasz po dodatkowym stabilizatorze w tylnym zawieszeniu. Widać od tyłu jak kucniesz i spojrzysz pod auto. Takiego polowałem długo - ale nie znalazłem w stanie choćby dostatecznym. Powodzenia. G.

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 10 wrz 2009, 08:26

Dzieki chloapki za doedukowanie:) W przyszlym tygodniu zaskocze was nowymi zdjeciami w dobrej jakosci z relacji tego co dzieje sie w garazu :)

kuba2955
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 233
Rejestracja: 25 paź 2007, 17:26
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: kuba2955 » 10 wrz 2009, 15:18

gornik, nie pisz takich rzeczy że luzy sie robią od startów...luzy się robią jak bardzo mądrzy ludzie wstawiają inne opony na oś przednią, a inne na tylną, torsen cały czas musi pracować, bo obciążenia na osiach są inne, inne prędkości kół przód/tył itp. od tego sie robią luzy. a od strzałów co najwyżej poduszki pourywasz:) albo sprzęgło kiedys powie stop

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 26 lut 2011, 16:03

Panowie ruszyly prace blacharskie...

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl