[B4 sedan all] Brak świateł STOP
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Na początek kup sobie prosty miernik za 10zł i dopiero działaj, takie sprawdzanie kabli jest nic nie warte, na oko wszystko jest ok a faktycznie może gdzieś być przerwa, kup miernik i jedz od samego początku, tak jak koledzy wspomnieli zaczynając od czujnika kończąc na żarówkach i ich oprawkach, przyczyn może być kilka, ja dziś robiłem przeciwmgielne, włącznik się wydawał ok, wszystkie kable, ale miernikiem zajeło mi to kilka minut a okazało się że w wiązce kabli w klapie jest przerwa na kabelku, identycznie może być u Ciebie że coś nie łączy. Może masy nie masz?
- Grzegorzbielsko
- Forum Audi 80
- Posty: 647
- Rejestracja: 16 sty 2008, 22:18
- Lokalizacja: bielsko-biała
Stary kotlet, nowy przypadek.
Wczoraj u kumpla (sedan ABT) zniknął "stop".
Bezpiecznik nr 3-OK.
Automat na pedale-OK
Po podaniu napięcia na wtyczkę automatu(kabel czerwono/czarny) od automatu światła się zapaliły, czyli wiązka OK.
Bezpiecznik nr 3 jest od "stopów" licznika i klaksonu, te dwa działają po przekręceniu kluczyka natomiast "stop" bez gdzieś w takim razie ten kabel z pod bezpiecznika musi się rozgałęziać i jest przerwa. Czy ktoś wie w którym to miejscu? Nie chodzi mi o schemat tylko fizycznie w aucie.
Ori kabel rozciąłem, część idąca do instalacji zaizolowałem a na kawałek do wtyczki automatu podałem prąd nowym kablem z przelotowym bezpiecznikiem. Efekt taki że "stop" działa i można bezpiecznie jeździć lecz dalej nie zlokalizowałem gdzie doszło do przerwania obwodu.
Wczoraj u kumpla (sedan ABT) zniknął "stop".
Bezpiecznik nr 3-OK.
Automat na pedale-OK
Po podaniu napięcia na wtyczkę automatu(kabel czerwono/czarny) od automatu światła się zapaliły, czyli wiązka OK.
Bezpiecznik nr 3 jest od "stopów" licznika i klaksonu, te dwa działają po przekręceniu kluczyka natomiast "stop" bez gdzieś w takim razie ten kabel z pod bezpiecznika musi się rozgałęziać i jest przerwa. Czy ktoś wie w którym to miejscu? Nie chodzi mi o schemat tylko fizycznie w aucie.
Ori kabel rozciąłem, część idąca do instalacji zaizolowałem a na kawałek do wtyczki automatu podałem prąd nowym kablem z przelotowym bezpiecznikiem. Efekt taki że "stop" działa i można bezpiecznie jeździć lecz dalej nie zlokalizowałem gdzie doszło do przerwania obwodu.
dzieki :!: CHOMIK 83 za podpoweidz -oprócz bezpiecznika nr3 napięcie do automatu przy pedale zabezpiecza bezpiecznik nr 27- 10A ----https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... ikow-vt120. ///życie mi uratowałeś mam automata --0 biegu