[Coupe NG] Żarówki diodowe
Co do tych ledow tak jak kolega wyzej napisal... zmien + i - byc moze to.. albo wloz na tyl skoro tam dzialaja i sprawdz moze nie w biegunach problem...
Ja osobiscie mam pytanie do specow... co sadzicie o ledach i zamieszaniu jakie one powoduja w aucie?
Mialem sytuacje ze po zalozeniu ledow:
- alarm automatycznie mi sie rozbrajal ori (a80)
- na vag-u wyskakiwaly bledy (a80)
- chrzanila sie skrzynia automatyczna (bmw e39)
- spalil sie przekaznik swiatel (e 39)
Podobna sytuacja z xenonami typu HID... po zalozeniu tego badziewia auto zaczyna szalec... jak tego uniknac? jakies filtry przeciwzakloceniowe???
Ja osobiscie mam pytanie do specow... co sadzicie o ledach i zamieszaniu jakie one powoduja w aucie?
Mialem sytuacje ze po zalozeniu ledow:
- alarm automatycznie mi sie rozbrajal ori (a80)
- na vag-u wyskakiwaly bledy (a80)
- chrzanila sie skrzynia automatyczna (bmw e39)
- spalil sie przekaznik swiatel (e 39)
Podobna sytuacja z xenonami typu HID... po zalozeniu tego badziewia auto zaczyna szalec... jak tego uniknac? jakies filtry przeciwzakloceniowe???
1. Jeśli kupisz dobre żarówki diodowe (czyt. takie które mają rozproszone światło a nie punktowe) to świecą przyjemniej niż zwykłe żarówki i pobierają mniej prądu.blady11 pisze:co sadzicie o ledach i zamieszaniu jakie one powoduja w aucie?
2. Żarówki diodowe mają mniejszą rezystancję niż zwykłe i komputer może to odczytywać jako przepaloną zwykłą żarówkę. Żeby wszystko wróciło do normy trzeba troche oszukać komputer dołączając równolegle z żarówką rezystor o parametrach x które trzeba by policzyć <ok>
U mnie tak wyglada tył. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/551 ... c7a1b.html
o przód http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af1 ... 602c3.html ale zdjecie przodu jakoś dziwnie wyszło, bo wygląda że postojówki świecą jak światła mijania :roll:
o przód http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/af1 ... 602c3.html ale zdjecie przodu jakoś dziwnie wyszło, bo wygląda że postojówki świecą jak światła mijania :roll:
po podlaczeniu okazalo sie ze gdy wlaczam kierunkowskaz to z tylu zarowka swieci szybciej niz dioda z przodu, a po za tym taka dioda nie nadaje sie do kierunkow bo swieci rzeczywiscie punktowo, zarowka lepiej wypada (wracam z powrotem do zarowek chromowanych), trzeba by kupic te lepsze diody ale to juz sa duzo wieksze koszty