Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Zawór N18

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojtek1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
Lokalizacja: LTM

[B4 1Z] Zawór N18

Post autor: Wojtek1985 » 09 wrz 2009, 22:11

Mam koledzy problem z ww zaworem. Otóż tak dziwnie puka mi ten zawór. Jakiś czas temu czasem pukał czasem nie, a teraz jest coś takiego, że jak troszkę przygazuje i puszczam gaz to ten zaworek właśnie stuka. Wymieniłem przewody podciśnieniowe dochodzące do niego i dalej to samo. A poza tym to z autem wszystko jest ok, nie ma tak, że nie chce "iść" itp. Może wiecie czy tak ma być, czy coś jest nie tak.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 wrz 2009, 00:21

zawór odłączyć, wężyki podciśnieniowe zaślepić i EGR również <ok> tyle do zrobienia i nie ma sensu zawracać sobie tym głowy, była cała masa o tym na forum

Awatar użytkownika
Wojtek1985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 30 lis 2008, 19:43
Lokalizacja: LTM

Post autor: Wojtek1985 » 10 wrz 2009, 16:30

OK, dzięki. A czy np. można tylko zaślepić EGR i odłączć zawór a wężyki zostawić? Pytam się czysto teoretycznie.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 wrz 2009, 18:09

wężyk od serwo powinien być w tym przypadku zaślepiony bo inaczej będziesz miał problem z hamulcami i ten co idzie do obudowy filtra powietrza też żeby syfu nie ciągnęło poza filtrem a ten co idzie do EGR to może sobie i wisieć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl