Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z] kąt wtrysku - dziwne wskazania

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

[1.9 TDI 1Z] kąt wtrysku - dziwne wskazania

Post autor: xjaoex » 30 sie 2009, 21:27

Panowie dzisiaj byłem u pewnego kolegi z Forum i podłączyliśmy autko VAG-iem i zarówno w Vag-Com jak i Delta Scan w Basic Settings kąt wtrysku równał się 0 (?) a już na Meas Blocks wachał się między 39-41..
Jaka może być tego przyczyna?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 sie 2009, 10:23

Fatalnie rozlegulowany kat wtrysku lub/i przestawiony rozrząd...

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 31 sie 2009, 11:29

a możliwe że koło pasowe wału jest krzywe i dlatego tak się dzieje?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 31 sie 2009, 15:05

Koło pasowe nie ma nic wspolnego z zaplonem...

Awatar użytkownika
hp13
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 09 mar 2009, 16:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: hp13 » 31 sie 2009, 18:19

tez miałem totalnie rozregulowany (wystarczyła zwyczajna regulaja)
a wydawało się że jest beznadziejnie (pamiętaj o temperaturze pomiarów 80C)

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 31 sie 2009, 21:22

hmm więc pewnie trzeba będzie wyregulować rozrząd.. oby to pomoglo :-)
hp13, pamietam o temp pomiarow i byla zachowana <ok>

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 01 wrz 2009, 12:50

Zacznijcie od regulacji zapłonu.
Co i jak ustawic znajdziecie tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 wrz 2009, 13:29

moze byc tez wina po stronie tłoczka ktory przestawia tarcze skokowa w pompie moze sie zacina ale najpierw zrob to co pisze przemik

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 11 wrz 2009, 19:53

a więc dzisiaj ustawiałem zapłon i nic, dalej w Basic Settings pokazuje kąt wtrysku równy 000... a w TDI Timing pisze coś takiego "Timing is too advanced to be plotted"..
jutro pojadę do mechaniorów na regulację rozrządu, może to pomoże ??

karol121, a co jeśli by się okazało że wina leży po stronie tego tłoczka? duże koszta naprawy tego??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 wrz 2009, 20:19

jak wiesz co porusz tłoczek , to od tego bym zaczął a na końcu sam przestawiacz ;-)

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 11 wrz 2009, 20:30

tak normalnie ręką z góry nim poruszyć ? :-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 wrz 2009, 10:43

a robiles vagiem test elementow :?: tam sie sprawdza czy zaworek od przestawiania kata wtrysku dziala i czy sie zmienia kat wtrysku, bedzie to slychac po pracy silnika, jezeli masz wartos kata 000 to moze wystarczy ruszyc pompa

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 15 wrz 2009, 11:20

pompa ruszylem - slychac bylo jak praca silnika sie zmienia. ale wskazania na vag bez zmian

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 wrz 2009, 13:12

sprawdzales błedy :?: jak ruszasz pompa a w BS wartosc kata sie nie zmienia to moze zaworek przestawiacza kata wtrysku cos szwankuje, sprawdzales wtrysk sterujacy :?:

Awatar użytkownika
xjaoex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 16 lip 2009, 22:25

Post autor: xjaoex » 15 wrz 2009, 13:18

błędów nie ma żadnych. właśnie który to jest ten zaworek przestawiacza i jest jakaś opcja żeby go sprawdzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl