[B4 1.9 TDI]Problem z pompą
pompe z nastawnikiem przemek kupisz uzywano ona dlugo myslisz ze pochodzi jesli masz dobro pompe to kup nowy nastawnik bedzie wtedy inne auto ja kupie nowy nastawnik w uzywke wsadze kase pochodzi nie wiadomo ile czasu i moze pasc.A probowales czyscic nastawnik???
karol 121 dzieki a z tym opornikiem to oco chodzi????
karol 121 dzieki a z tym opornikiem to oco chodzi????
mozna wstawic opornik i sporbowac czy to na dluzsza mete cos da, a co do kupna nastawnik anowego potencjometrycznego to wolabym zamienic na hdk koszt to 150zl nast 100zl ecu czasem mozna i wiazke za 50zl kupic, przeplywka 100zl co nam daje 400zl mozna zaokraglic do 500 hehe mysle ze jest ronzica 1.5tys a 500zl radze sie zastanowic wiadomo ze prosciej wsadzic nowy nastawnik ale jak ktos ma duzo $$$$ to nie musi o niej myslecKAMIL 67 pisze:karol 121 dzieki a z tym opornikiem to oco chodzi????
dzisiaj rozmawialem ze znajomym i ma mi podac adres gościa, który zajmuje sie regeneracja nastwanika. podobniez jest dobrym elektronikiem i zajmuje sie takimi rzeczami. bierze za to oko 300 i robi na poczekaniu.
jutro odepne jeszcze kable dochodzące do nastawnika i zobacze co bedzie. musze miec 100 % pewnosci, ze to nastawnik
[ Dodano: 2009-09-10, 22:05 ]
do KAMIL 67 niestety, ale sam nastawnik ciężko jest dostać, gdyż występują w kompletach, tzn. cała pompa łącznie z nastawnikiem
jutro odepne jeszcze kable dochodzące do nastawnika i zobacze co bedzie. musze miec 100 % pewnosci, ze to nastawnik
[ Dodano: 2009-09-10, 22:05 ]
do KAMIL 67 niestety, ale sam nastawnik ciężko jest dostać, gdyż występują w kompletach, tzn. cała pompa łącznie z nastawnikiem
odrobine checi i sam zdzialasz :mrgreen: jak blad nastawnika to juz nic nie poradzisz a mozesz: wstaw opornik tak ja opislem gdzies tu na forum najlepiej potencjometr, cofnij nastawnik ( zmniejsz zakres dawki) tak na np 5m/skok zeby tylko odpalil wtedy wlacz opornik (potencjometr) i ustaw zakres dawki na okolo 2,2 mg/skok czyli wartosc okolo 12 w 4 kolumnie przejedz sie i sprawdz czy sie pedal gazu zacina <ok>KAMIL 67 pisze:karol121 ja juz sam nie wiem co mam robic pomysle to dam znac jak to wszystko wyjdzie tak jak wyzej pisales kto mi takie zeczy zrobi :?: :?:
KAMIL 67 ostatnio czyściłem zawór przy pompie ( ten przelewowy, przykrecany w moim modelu od góry) na całą noc włożyłem go do płynu do mycia silnika. w środku jest siatka, która u mnie była niewidoczna z powodu brudu. teraz jest o niebo lepiej. musze tylko znaleźć jakiś podobny zawór i włożyć go na próbę. odkręć swój i zobacz, czy nie jest zabity jakims syfem. problem byc moze tkwi tutaj.
witaj przemek poszedlem i zobaczylem bylo troszke brudu ale nie mocno umnie sa teraz takie objawy jak jade ponad 120 to jakby cos blokowalo delikatnie dalej wkreca cie jakby cos go przytykalo wyczyscilem dalaj mam tak samo moze w nastawniku jest syfu troszke ale mowili ze sie nie czysci nastawnikow juz sam nie wiem co mam czynic?
przemek tam tylko jest sitko jak wyczysciles je to jest ok nie ma co go wymieniac ciekawo czy nie ma brudu w nastawniku????
przemek tam tylko jest sitko jak wyczysciles je to jest ok nie ma co go wymieniac ciekawo czy nie ma brudu w nastawniku????
ja rozbieralem taki nastawnik bo mialem identyczny problem, nie znalazlem w nastawniku strasznego syfu bardzo delikatny nalot na samym dnie nast przeczyscilem i nic, ustawialem tez palec w inne miejsce zeby nie cofal sie tak jak wczesniej, rozszerzalem nozki miotelek palca i nic, widocznie sciezka potencjometru jest w ktoryms miejscu bardzo zuzyta i nic nie da czyszczenie, najlepiej podmien od kogos nastawnik co ma ok i sprawdz, jak mozesz to sprawdz tez jaka masz opornosc we wtyczce nastanwika miedzy 1 i 2 pinem 2 i 3, 1 i 3 pozdroprzemek82 pisze:moze byc w nastawniku. tylko,ze ja mam ten nierozbieralny, wiec msze znaleźć kogos, kto sie podejmie naprawy. powiem Ci, ze teraz po czyszczeniu zawiesza sie coraz rzadziej