[B4 1.9 TDI]Problem z pompą
karol121,
Przeprawszam że tak późno odpisuje. Jak mi się zacinał pedał gazu to pokazywał błąd i nastawnika i wtrysku sterujacego. Kupiłem juz nawet uzywany nastawnik potencjometryczny ale mój mechanik powiedział że on by raczej obstawiał wtrysk sterujący a że miał wtryski od afn-a to postanowiłem je wsadzic do swojej niuni, bo cena była okazyjna. Nie pamietam dokładnie kiedy to było ale od tamtej pory samochód ani razu nawet sie nie przyciął i chodzi jakby ciszej szczególnie na wyzszych obrotach. pozdrawiam
Przeprawszam że tak późno odpisuje. Jak mi się zacinał pedał gazu to pokazywał błąd i nastawnika i wtrysku sterujacego. Kupiłem juz nawet uzywany nastawnik potencjometryczny ale mój mechanik powiedział że on by raczej obstawiał wtrysk sterujący a że miał wtryski od afn-a to postanowiłem je wsadzic do swojej niuni, bo cena była okazyjna. Nie pamietam dokładnie kiedy to było ale od tamtej pory samochód ani razu nawet sie nie przyciął i chodzi jakby ciszej szczególnie na wyzszych obrotach. pozdrawiam
ale ja nie mam błedu wtrysku sterujacego, opornosc cewki wtrysku jest ok, i na mierniku widac ze napiecie zmienia sie na cewce, a siszej pracuje bo wtryski od afn sa dwuspreżynowe a ty miales jednosprezynoweWIETRZYK pisze:karol121,
Przeprawszam że tak późno odpisuje. Jak mi się zacinał pedał gazu to pokazywał błąd i nastawnika i wtrysku sterujacego. Kupiłem juz nawet uzywany nastawnik potencjometryczny ale mój mechanik powiedział że on by raczej obstawiał wtrysk sterujący a że miał wtryski od afn-a to postanowiłem je wsadzic do swojej niuni, bo cena była okazyjna. Nie pamietam dokładnie kiedy to było ale od tamtej pory samochód ani razu nawet sie nie przyciął i chodzi jakby ciszej szczególnie na wyzszych obrotach. pozdrawiam
ja podnosiles jazemka to na 100% miales 1sprezynowe :mrgreen: ja wlozylem opornik i jezdze juz tak rok pozdrowionkaWIETRZYK pisze:karol121, Zdaje się że ja tez miałem 2 spręzynowe bo tylko wyciągnąłem stare i wsadziłem afn. Tylko podkładki zmieniłem i zostały podniesione troche te spinki co trzymają wtryski. Ale moje stare juz nie tryskały tak jak powinny:)
najlepiej wstaw potencjometr wieloobrotowy taki do 1 kilo ohma, ustaw dawke na okolo 8mg/skok czyli wartos okolo 40 tak zeby tylko odpalil i pracowal na biegu jalowym, nastepnie ustaw dawke potencjometrem na okolo 12 czyli 2,4mg/skok dokrec dobrze nastawnik i w droge, test czy sie zacina czy nie <ok>