[All] Ciekawostka - silnik ADU z rs2 w cabrio
[All] Ciekawostka - silnik ADU z rs2 w cabrio
witam mam problem a mianowicie, posiadam AUDI Cabrio B4 z silnikiem R5 133ps i mam mozliwosc dostania silnika z (rozbitego z tyłu) AUDI RS2 2,2ADU z systemem Porshe ktory ma prawie 430koni ale boje sie ze nadwozie Cabrio niewytrzyma mocy tego silnika.
Czy ktos moze mi pomoc i odpowiedziec czy nadwozie cabrio wytrzyma spokojnie tak duza moc ? moze ktos z was spotkal się z audi w wersji B4 Cabrio ktore mialo 400PS+ z gory dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Czy ktos moze mi pomoc i odpowiedziec czy nadwozie cabrio wytrzyma spokojnie tak duza moc ? moze ktos z was spotkal się z audi w wersji B4 Cabrio ktore mialo 400PS+ z gory dziękuje za odpowiedzi
Pozdrawiam
Nazywaj tematy zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 12:43 przez Armani, łącznie zmieniany 3 razy.
kolego S ma inną konstrukcję nadwozia niz Cabrio ktore trzyma sie kupy na samej plycie podlogowej
kupilem autko z servisu AUDI prawie rok temu sprowadzone z niemiec servisowane w servisie AUDI z książką i pieczątkami z servisu.
a co do tego silnika to strasznie sie napalilem na niego i moge kupic caly ten samochod za naprawde male pieniadze caly przod z tego RS2 wszystko jest sprawne, rozbity zostal jakies 2 3 tygodnie temu na silniku widać orginalny brud z użytkowania a niewidac zadnych wyciekow, turbo rowniez niecieknie
kupilem autko z servisu AUDI prawie rok temu sprowadzone z niemiec servisowane w servisie AUDI z książką i pieczątkami z servisu.
a co do tego silnika to strasznie sie napalilem na niego i moge kupic caly ten samochod za naprawde male pieniadze caly przod z tego RS2 wszystko jest sprawne, rozbity zostal jakies 2 3 tygodnie temu na silniku widać orginalny brud z użytkowania a niewidac zadnych wyciekow, turbo rowniez niecieknie
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
RS2 z silnikiem 2,2T miał 315KM a nie 400 https://audi80.pl/serce-rs2-adu-w-ca ... htm#354117
Nie był bym pewny czy taka moc jest dobra do cabrio. Ta buda nie jest przystosowana do takich mocy.. W dodatku napęd tylko na przód będzie powodował problemy z trakcją pewnie na każdym biegu :mrgreen: , skrzynia, jeśli wogole podejdzie to nie wiele wytrzyma, podobnie ze sprzęgłem(ori RS2 ma skrzynie 6biegową quattro, więc standardowa z b4 może nie pasować, jak zmienisz skrzynie to cała zawiecha też do zmiany). DO takiego silnika pasują też jakieś dobre hamulce, a nie standardowe.(felgi RS2 to17") Dochodzi też cała masa elektroniki.
Ogólnie szkoda zawracać sobie głowę. <ok>
Stosuj TAGI
Nie był bym pewny czy taka moc jest dobra do cabrio. Ta buda nie jest przystosowana do takich mocy.. W dodatku napęd tylko na przód będzie powodował problemy z trakcją pewnie na każdym biegu :mrgreen: , skrzynia, jeśli wogole podejdzie to nie wiele wytrzyma, podobnie ze sprzęgłem(ori RS2 ma skrzynie 6biegową quattro, więc standardowa z b4 może nie pasować, jak zmienisz skrzynie to cała zawiecha też do zmiany). DO takiego silnika pasują też jakieś dobre hamulce, a nie standardowe.(felgi RS2 to17") Dochodzi też cała masa elektroniki.
Ogólnie szkoda zawracać sobie głowę. <ok>
Stosuj TAGI
wiem ze orginalne rs2 ma 315 ale ten konkretny egzemplaz ma 430 co do czesci elektronicznych to tak jak mowilem caly przod w tym audi jest sprawny hamulce ma Porshe ktore wykrece i zamontowal bym usiebie wiec jesli bym przekladal to caly przod silnik,skrzynia,osprzęt elementy karoserri i wnętrza tylko tyl sie nienadaje do niczego bo juz raczej nieistnieje
tylko chce wiedziec czy Cabrio da rade tej mocy
tylko chce wiedziec czy Cabrio da rade tej mocy
oczywiscie ze niebyło ale wpisalem sobie bo mam pare fajnych gadzetow we wnętrzu z tej firmy. Wiem ze to niema wiele wspolnego z tytułowym silnikiem w opisie konta ale wtedy niewiedzialem jeszcze nawet jaki to uklad, a że moj ojciec pracuje na szrocie w niemczech to raz na rok zdazy sie jakas perełka warta rozkręcenia :evil:
Jeżeli masz na cały zabieg kasę to odpuściłbym sobie rzeźbienie w Cabrio, kup lepiej Coupe z quattro najlepiej z NG i tam wrzucaj cały interes z RS2, a jak nie to ściagaj wszystkie taile jak możesz mieć po kosztach i wystaw na allegro to jeszcze sobie zarobisz, bo taka moc w Cabrio i co najważniejsze w FWD nie wróży nic innego jak notoryczny brak trakcji na prostych i w zakrętach, a wtedy dopóki nie złapiesz trakcji to objedzie Cię każda seryjna i zdrowa eSka.
Zdrowe ADU sprzedają sie w okolicach 2-4k euro(kompletne z wiązką, ecu itd.), w de śmiga już jedno Cabrio ADU, jeżeli sie nie mylę to moc w okolicach 500ps...
Wszystko zależy od Ciebie, czy stać Cie na utrzymanie takiego silnika. Bo jak wiadomo, trzeba do tego dopasować całą resztę gratów, zaczynając od mocnych półosiek, zawieszenia, hamulca itd.
Wszystko zależy od Ciebie, czy stać Cie na utrzymanie takiego silnika. Bo jak wiadomo, trzeba do tego dopasować całą resztę gratów, zaczynając od mocnych półosiek, zawieszenia, hamulca itd.
nadwozie wytrzyma spokojnie ale
sprzegło juz nie
i duzy problem bedzie z ruszeniem z miejsca
sam własnie dłubie do cabrio 2,2 turbo
niedźwiadek radził mi pozostac przy max 300km powyzej brak trakcji moze byc
2 musisz wyciac podstawe akumulatora wywalic go do bagaznika po prawej stronie
i wiele innych przeróbek
w adu jest inny system hamulcowy bez serwa tzn jest dwó funkcyjna pompa wspomagania
sprzegło juz nie
i duzy problem bedzie z ruszeniem z miejsca
sam własnie dłubie do cabrio 2,2 turbo
niedźwiadek radził mi pozostac przy max 300km powyzej brak trakcji moze byc
2 musisz wyciac podstawe akumulatora wywalic go do bagaznika po prawej stronie
i wiele innych przeróbek
w adu jest inny system hamulcowy bez serwa tzn jest dwó funkcyjna pompa wspomagania
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 12:44 przez gruszek01, łącznie zmieniany 1 raz.
A właśnie Górnik pisał że w Niemcowni jakies RS2 zostalo skradzione i jest nagroda 5 K EURO.. dla informatora.. raptem sporo gratów sie znalazło na allegro i coraz czescie różni ludzie pytaja sie na tym forum o przekładke.. DZIWNE KURCZE ??
Co do Cabrio... konstrukcja wytrzyma bo bardziej wytrzymala niz auto z dachem... inne wzmocnienia... U Germanców nie bawia sie w silniki R5.. do Cabrio wsadzają V6 2.7 BiTurbo z audi S4 B5... wiec wchodza silniki wieksze i ciezsze aha.. i szponte robia na 320KM... albo i lepiej...
Tyle odemnie..
Pozdrawiam <ok>
Co do Cabrio... konstrukcja wytrzyma bo bardziej wytrzymala niz auto z dachem... inne wzmocnienia... U Germanców nie bawia sie w silniki R5.. do Cabrio wsadzają V6 2.7 BiTurbo z audi S4 B5... wiec wchodza silniki wieksze i ciezsze aha.. i szponte robia na 320KM... albo i lepiej...
Tyle odemnie..
Pozdrawiam <ok>
ono ma kompletnie zniesony tył zaden warsztat niepodejmie sie narawy tego nadwozia bo bedzie krzywy a pozatym bardziej mi się podoba Cabrio niz kombiLeo pisze:Myślę, że to sztuka dla sztuki. Jest MASA rzeczy do przełożenia. Chyba wolałbym wziąć tego RS2 i odbudować, niż pakować w cabrio.....
2k eurlabek pisze:A za ile możesz to auto kupić ?? :mrgreen:
czlowiek co to sprzedaje jest niemcem i niechce mu sie bawic w jakies sprzedaze na czesci tylko sprzedaje calosc albo wcale i to jego wlasność tyle ze stoi na szrocie gdzie pracuje moj Ojciec bo facet pod blokiem niebedzie trzymal samochodu bez tyłu ;dLU_ANGEL pisze:A właśnie Górnik pisał że w Niemcowni jakies RS2 zostalo skradzione i jest nagroda 5 K EURO.. dla informatora.. raptem sporo gratów sie znalazło na allegro i coraz czescie różni ludzie pytaja sie na tym forum o przekładke.. DZIWNE KURCZE ??
o wlasnie o taką odpowiedz mi chodziło ;] a co do dalszej wypowiedzi to dlamnie dzwięk 5 cylindrow wspomagany dułetem Turbo z BOV i prestiż posiadania B4 Cabrio w wersji ADU jest tego warty + nawet nowe Vidlaste M3 mi sie nieoprze na autostradzieFranoF1 pisze:Zdrowe ADU sprzedają sie w okolicach 2-4k euro(kompletne z wiązką, ecu itd.), w de śmiga już jedno Cabrio ADU, jeżeli sie nie mylę to moc w okolicach 500ps...
Wszystko zależy od Ciebie, czy stać Cie na utrzymanie takiego silnika. Bo jak wiadomo, trzeba do tego dopasować całą resztę gratów, zaczynając od mocnych półosiek, zawieszenia, hamulca itd.