Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80B4 2.3E ] uruchomienie zimnego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

[Audi 80B4 2.3E ] uruchomienie zimnego silnika

Post autor: sebastiB4 » 08 wrz 2009, 16:51

Witam mam problemy z uruchomieniem silnika gdy jest zimny,przy uruchomieniu trzeba wcisnąc gaz bo bez tego wogóle nie chcę zaskoczyc, obroty na zimnym silniku są 600 a powinny być większe a potrzymam obroty przez kilka sedund powyżej 1000 to wracają na 800. co może być tego przyczyną

Awatar użytkownika
SLAVOOOO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 135
Rejestracja: 04 sty 2009, 21:11
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SLAVOOOO » 08 wrz 2009, 20:51

Z własnego doświadczenia wiem że zapewne masz dziure w dolocie <lupa> . Posprawdzaj wszystko co gumowe w dolocie. Tak siedzieje w NG niestety że jest czuły na nieszczelności. To ma też odzwierciedlenie w odpalaniu. Jak ci obroty będą się bujać to przepłukaj też "silnik krokowy" 8-)
Pozdro

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 09 wrz 2009, 11:13

możesz mieć równiez problem z wtryskiwaczem rozruchowym, sprawdż czy dochodzi na niego napięcie, albo czujnik temp czarny

sebastiB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 05 cze 2008, 19:41
Lokalizacja: CRY

Post autor: sebastiB4 » 10 wrz 2009, 21:11

wiem że muszę wymienic nastawnik ciśnienia tak czarna kostka na dwie śruby, trudno to dostać

Padre (LDZ)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 23 lip 2008, 21:40
Lokalizacja: Hollyłódź

Post autor: Padre (LDZ) » 10 wrz 2009, 21:59

sebastiB4 pisze:wiem że muszę wymienic nastawnik ciśnienia tak czarna kostka na dwie śruby, trudno to dostać
Mam takie coś, zapraszam na priv.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 13 wrz 2009, 22:27

Ja miałem podobnie.Gdy silnik był zimny ciężko palił i trzeba było mu pomóc pedałem gazu.Wadą okazała się już całkiem zużyta i wyrobiona ...poduszka pod silnikiem.Silnik był przez to bardziej przechylony na jedną stronę.Po wymianie pali na dotyk.Ale ostrzegam że poduszka troszkę kosztuje.Za za ori zapłaciłem coś ok 450 zł.Zwróć na to uwagę.U mnie pomogło w stu procentach.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 15 wrz 2009, 22:43

Mialem ta w coupejce piny w kostce do wtrysk rozruchu bylz tak luzne ze przy jej wpinaniu przesuwaly sie do gory i nie dawaly polaczenia i pradu 2 tyg szukalem bledu sprawdz to moze u ciebie

gregorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 11 wrz 2009, 18:20
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: gregorek » 18 wrz 2009, 18:28

kolego pod maską miedzy kołem pasowym od pompy wspomagania a kolektorem ssacym jest "grucha wolnych obrotów" z przodu jest wtyczka a od spodu i z tyłu są przewody powietrzne wyjmij to i wypłucz jakimś środkiem jak WD 40 mi pomogło

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl