80 B3 1.8S PM] czyzby komputer do wymiany?
80 B3 1.8S PM] czyzby komputer do wymiany?
witam. juz kiedys poruszalem moj problem i niestety nadal nic nie pomoglo.otoz czasami jadac szczegolnie po jakis dziurach po nacisnieciu gazu jest brak reakcji,obroty wchodza na 2 tysiace ,a nastepnie samochod szarpie i tak w kolko.moze to sie dziac nawet z godzine,a nastepnego dnia wszystko jest ok.przez ostatni tydzien samochod byl w warsztacie, i oczywiscie wszystko bylo ok pomimo czestego jezdzenia(rowniez po dziurach).na komputerze tez nie ma zadnych bledow,jest nowa kopulka palec zaplonowy,swiece,przewody zaplonowe.mechanik powiedzial ze mozliwe ze gdzies przerywa ale wszystko sprawdzil i jest ok.dlatego cos moze byc nie tak w srodku komputera i tam byc "zimny lod"(nie wiem co to znaczy)jak sadzicie czy warto zainwestowac w wymiane komputera?na allegro sa po ok 150 zl i moglbym tyle wydac jesli istnial by sens.co robic?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2007, 22:20 przez katny, łącznie zmieniany 1 raz.
zimny lut - to znaczy że styki pomiędzy płytką drukowaną a elementami elektronicznymi (układy scalone, kondensatory, rezystory i tak dalej...) w sterowniku mogą być przerwane... trzeba by wyjąć sterownik, otworzyć go i dokładnie obejrzeć...
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga