Dzisiaj ześwirowal mi wskażnik paliwa.Miałem około 1/4 baku i na którymś zakręcie spadło do zera,tak jakby zapłon wyłaczyc.Zatankowałem następnie do pełna i wskazówka poszła do góry,jednak w czasie jazdy opadała w dół nawet o 1/4 baku.Najpierw zabrałem sie oczywiście za same zegary,chociaz robiłem je w tamtym roku (stabilizator i połaczenia z płytą głowną).wskaznik temperatury jest ok.Podejrzwam niestety że to pływak,jednak chciałbym wykluczyc do końca wskaźik poziomu paliwa zwierająć kabel idący od pływaka.I proszę w związku z tym o opis wtyczki wyciagietej z baku.Zielone kreski na zdjęciu to wcięcia we wtyczce.Bo rozumiem ze 2 piny z tego wtyku to zasilanie do pompki paliwa a 2 to własnie piny pływaka,tylko teraz pytanie które sa które?