[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
fura bardzo ładna, kolorek super, bez dalszych modów to chyba życie byłoby nudne :mrgreen: także powodzenia w rezaniu
dobrze że tego Big Bena zamieniłeś na obrotka ale z tym przebiegiem to albo masz wielkiego farta (mało prawdopodobne) albo ktoś ładnie cofnął o kilka setek :mrgreen: ale i tak te silniki bez problemu powinny wytrzymać co najmniej milion kilometrów <ok>
dobrze że tego Big Bena zamieniłeś na obrotka ale z tym przebiegiem to albo masz wielkiego farta (mało prawdopodobne) albo ktoś ładnie cofnął o kilka setek :mrgreen: ale i tak te silniki bez problemu powinny wytrzymać co najmniej milion kilometrów <ok>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Na temat przebiegu jest mi się bardzo trudno wypowiedzieć. Wystarczy spojrzeć po środku, wytarcie pedałów, zniszczenie wykładziny w całym samochodzie. Dwa tygodnie prania ale mina innych osób bezcenna: "ten samochód ma naprawdę 20 lat?!".
To jest moje drugie Audi 80 i mam porównanie co do poprzedniego Musiał coś mieć w sobie, że go kupiłem pomimo tego, że na pierwszy rzut oka odpychało na kilometr. A co? To możecie się domyśleć 8-)
Dodam pikanterii jeszcze - na większości elementów orginalny lakier.
To jest moje drugie Audi 80 i mam porównanie co do poprzedniego Musiał coś mieć w sobie, że go kupiłem pomimo tego, że na pierwszy rzut oka odpychało na kilometr. A co? To możecie się domyśleć 8-)
Dodam pikanterii jeszcze - na większości elementów orginalny lakier.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jako, że dzisiaj rano nie było prądu postanowiłem założyć dodatkowe zegary, nową popielniczkę, przenieść zapalniczkę, wymienić spaloną żaróweczkę w pokrętłach
Niestety z powodu braku prądu nie miałem przy sobie schematu jak podłączyć zegary więc je zainstalowałem tylko.
A wygląda to tak:
Żeby dwa razy nie rozbierać wnętrza podłączyłem zapalniczkę i podświetlenie do niej a wszystkie wiązki wypuściłem i schowałem koło nóg kierowcy.
Coś czuję, że z czujnikiem ciśnienia oleju będą małe problemy... dziś przyszedł do mnie czujnik, jaki zamówiłem na allegro. Wyglądał dokładnie tak samo jak w Etce (ta bańka z napisami obrócona tak, że nie widać wyżłobienia w niej). Przyszedł do mnie czujnik i ehh... jest bez charakterystycznego wyżłobienia. Niby czujnik pod kontrolkę i wkaźnik do VDO, tak zażekał się sprzedawca, zobaczymy jak będzie
A co do reszty zmian: rozrząd, napinacz, olej (Mobil 2000 10-W40 z jakimiś środkami smarującymi turbinę :roll: ), filtry.
Tydzień temu zrobiłem boost pina Teraz pasuje pobawić się dawką paliwa i jakby był czujnik doładowania, to zwiększył bym ciśnienie w mojej k14. Zaopatrzyłem się również w drugą pompę paliwa Boscha, na której będę "uczył" się budowy tejże pompy w celu wymiany uszczelek oraz przeprowadzenia gov i timming moda (coś na długie zimowe wieczory).
A teraz mały bonusik:
Poznajecie tą linkę? Jej widok najbardziej poprawił mi humor :mrgreen:
Dla niewtajemniczonych - linka od procon-tena.
Niestety z powodu braku prądu nie miałem przy sobie schematu jak podłączyć zegary więc je zainstalowałem tylko.
A wygląda to tak:
Żeby dwa razy nie rozbierać wnętrza podłączyłem zapalniczkę i podświetlenie do niej a wszystkie wiązki wypuściłem i schowałem koło nóg kierowcy.
Coś czuję, że z czujnikiem ciśnienia oleju będą małe problemy... dziś przyszedł do mnie czujnik, jaki zamówiłem na allegro. Wyglądał dokładnie tak samo jak w Etce (ta bańka z napisami obrócona tak, że nie widać wyżłobienia w niej). Przyszedł do mnie czujnik i ehh... jest bez charakterystycznego wyżłobienia. Niby czujnik pod kontrolkę i wkaźnik do VDO, tak zażekał się sprzedawca, zobaczymy jak będzie
A co do reszty zmian: rozrząd, napinacz, olej (Mobil 2000 10-W40 z jakimiś środkami smarującymi turbinę :roll: ), filtry.
Tydzień temu zrobiłem boost pina Teraz pasuje pobawić się dawką paliwa i jakby był czujnik doładowania, to zwiększył bym ciśnienie w mojej k14. Zaopatrzyłem się również w drugą pompę paliwa Boscha, na której będę "uczył" się budowy tejże pompy w celu wymiany uszczelek oraz przeprowadzenia gov i timming moda (coś na długie zimowe wieczory).
A teraz mały bonusik:
Poznajecie tą linkę? Jej widok najbardziej poprawił mi humor :mrgreen:
Dla niewtajemniczonych - linka od procon-tena.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 11:21 przez trepek, łącznie zmieniany 4 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jeszcze nie mam ale z nim nie będzie problemu Spokojnie, do wszystkiego dojdziemy. Kroczek za kroczkiem.
Powoli kończą mi się pomysły na zmiany w samochodzie... W sumie jeszcze ringi na zegary, może elektryka lusterek (bo moje mają mechanizmy chyba oberwane ) a dalej? Nic nie planuję ale napewno nie będę bezczynnie siedział.
Powoli kończą mi się pomysły na zmiany w samochodzie... W sumie jeszcze ringi na zegary, może elektryka lusterek (bo moje mają mechanizmy chyba oberwane ) a dalej? Nic nie planuję ale napewno nie będę bezczynnie siedział.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Oczywiście olej, jaki wlałem to Mobil 2000 10-W40 (półsyntetyk dla diesli). Mały chochlik wkradł się w mój opis.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 11:15 przez trepek, łącznie zmieniany 2 razy.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Dziękuję za słowa uznania
Aktualnie walczę z układem chłodzenia i wyciekami oleju A tak poza tym samochód bardzo dobrze chodzi, niskie temp. mu zupełnie niestraszne (zawsze na dotyk zapala, pomimo tego, że kąt wtrysku jeszcze nie ustawiony i z pompy nieco paliwa cieknie). Już ok 7000km nim zrobiłem i zrobię nim jeszcze duuuuuużo więcej
Aktualnie walczę z układem chłodzenia i wyciekami oleju A tak poza tym samochód bardzo dobrze chodzi, niskie temp. mu zupełnie niestraszne (zawsze na dotyk zapala, pomimo tego, że kąt wtrysku jeszcze nie ustawiony i z pompy nieco paliwa cieknie). Już ok 7000km nim zrobiłem i zrobię nim jeszcze duuuuuużo więcej
Grzesiu Audiczka jest naprawdę super, w czerni wygląda naprawdę świetnie i do tego te czarne lampki, ale jak masz zamiar zmienić na czarną blendę to będzie nawet lepiej. Jedyna rzecz którą bym zmienił, to końcówka wydechu na troszeczkę większą, bo ta którą masz ginie w całości, ale to tylko drobiazgi
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Panowie, idzie zima a ja samochodem codziennie jeżdżę więc kwestię wizualne zostawie na cieplejsze dni, gdy słońce będzie dłużej wieczorami świecić
Aktualnie głównie zajmuję się mechaniką i usuwaniem "patentów". Samochodzik musi być tip-top ori szwaben <ok>
A jeździ coraz lepiej 8-) To jedno podreguluję, to drugie przeczyszczę i tak dalej.
Aktualnie głównie zajmuję się mechaniką i usuwaniem "patentów". Samochodzik musi być tip-top ori szwaben <ok>
A jeździ coraz lepiej 8-) To jedno podreguluję, to drugie przeczyszczę i tak dalej.