Witam!
Ostatnio podłączałem się vagiem do ECU i zobaczyłem, że obciążenie silnika oscyluje w granicach 38% na biegu jałowym, wszystko jest powyłączane, włączanie i wyłącznie świateł niewiele zmienia. Wydaje mi się że to trochę za dużo i może mam zapchany katalizator, a jak jest u was? Obroty na rozgrzanym silniku wahają się między 830-880.
[B4 ABT] obciążenie silnika
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Witam
Ja byłem podpiąć się do pod kompa żeby skasować błąd Air Bag, ale koleś od razu wszystko mi posprawdzał, obciążenie silnika 28-9% na biegu jałowym, wszystko powyłączane, obroty na rozgrzanym silniku 875-900. Dodam, że mierzone było jeszcze na strumienicy, teraz mam katalizator, ale nie odczuwam żadnych zmian, po za tym że, na wysokich obrotach jest 10X ciszej.
Pozdrawiam
Ja byłem podpiąć się do pod kompa żeby skasować błąd Air Bag, ale koleś od razu wszystko mi posprawdzał, obciążenie silnika 28-9% na biegu jałowym, wszystko powyłączane, obroty na rozgrzanym silniku 875-900. Dodam, że mierzone było jeszcze na strumienicy, teraz mam katalizator, ale nie odczuwam żadnych zmian, po za tym że, na wysokich obrotach jest 10X ciszej.
Pozdrawiam
Re: [B4 ABT] obciążenie silnika
Tyle obroty powinny trzymaćrafgc pisze: Obroty na rozgrzanym silniku wahają się między 830-880.
Dzięki za odpowiedzi. Dzisiaj sprawdzałem jeszcze raz parametry i obciążenie na luzie na jałowym to 33%, przy 1200obr/min 27-28%, przy 3000 obrotów około 32%. Więc chyba niepotrzebnie się przejąłem.
A temperaturę silnika którego czujnika pokazuje vag? Wentylator ma się załączać przy 95 stopniach tak? U mnie jak się załączył to na vagu było chyba ponad 100 stopni bo pokazywał 99.9 stopni a na wskaźniku w zegarze było gdzieś 97 stopni, wyłączył się gdy miałem gdzieś 91 stopni na vagu. Któryś czujnik chyba źle pokazuje.
A temperaturę silnika którego czujnika pokazuje vag? Wentylator ma się załączać przy 95 stopniach tak? U mnie jak się załączył to na vagu było chyba ponad 100 stopni bo pokazywał 99.9 stopni a na wskaźniku w zegarze było gdzieś 97 stopni, wyłączył się gdy miałem gdzieś 91 stopni na vagu. Któryś czujnik chyba źle pokazuje.