[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Tia w domu od wczoraj. Teraz dopracowuje detale i walcze z Ke-Motronic'iem.
Fotek narazie brak .
Co do samego silnika to jak narazie wyglada na to ze jest ok, choc zanim sie dotrze to chyba niewiele mozna powiedziec.
Co do samych rzeczy zrobionych i wymienionych przy silniku to:
-planowanie glowicy
-dotarcie gniazd zaworowych
-sprawdzenie luzow i popychaczy hydraulicznych
-wymiana prowadnic zaworowych[Kolbenschmidt]
-wymiana uszczelniaczy zaworow[Elring]
-honowanie cylindrow
-szlif walu
-regeneracja korbowodu
-panewki glowne[Glyco]
-panewki korbowe[Glyco]
-pierscienie[Goetze]
-uszczelka pokrywy zaworow[Elring]
-uszczelka glowicy[Elring]
-uszczelka miski olejowej[Elring]
-uszczelka dwururki wydechu[Bosal]
-uszcezlka pokrywy rozrzadu[Goetze]
-uszczelka pokrywy simeringu tylnego walu[Goetze]
-uszczelka kolektora ssacego[Elring]
-uszczelki kolektora wydechowego[Goetze]
-napinacz rozrzadu[Ruville]
-pasek rozrzadu[Continental]
-pasek klinowy pompy wspomagania[Bosch]
-pasek wieloklinowy alternatora[Bosch]
-simering walu przedni[Elring]
-simering walu tylny[Elring]
-simering walka rozrzadu[Elring]
-simering walka posredniego[V.Reinz]
-simeringi wtryskiwaczy
-filtr oleju[Knecht]
-olej[Shell Helix Plus 10W40]
-filtr paliwa[Knecht]
-komplet sprzeglowy[Sachs]
-osłona przekladni kierowniczej[Lemforder]
Z rzeczy dla oka to:
-pomalowana pokrywa zaworow na czerwony mat
-pomalowany kolektor ssacy na czarny mat
-napis na kolektorze 16VDOHC wypolerowany
-przewody paliwowe od rozdzielacza do wtryskow wypolerowane
-obudowa alternatora pomalowana na czarny mat z czewrona obwodka
-obudowa akumulatora pomalowana na czarny mat
-obudowa rozrzadu rowniez w czarnym macie
-kilka srubek i innych pierdulek typu bagnet oleju albo ramie napinacza alternatora rowniez pomalowane na czewrony lub czarny mat ewentalnie wypolerowane jak srubki przy alternatorze czy gora pompy hamulcowej .
Fotek narazie brak .
Co do samego silnika to jak narazie wyglada na to ze jest ok, choc zanim sie dotrze to chyba niewiele mozna powiedziec.
Co do samych rzeczy zrobionych i wymienionych przy silniku to:
-planowanie glowicy
-dotarcie gniazd zaworowych
-sprawdzenie luzow i popychaczy hydraulicznych
-wymiana prowadnic zaworowych[Kolbenschmidt]
-wymiana uszczelniaczy zaworow[Elring]
-honowanie cylindrow
-szlif walu
-regeneracja korbowodu
-panewki glowne[Glyco]
-panewki korbowe[Glyco]
-pierscienie[Goetze]
-uszczelka pokrywy zaworow[Elring]
-uszczelka glowicy[Elring]
-uszczelka miski olejowej[Elring]
-uszczelka dwururki wydechu[Bosal]
-uszcezlka pokrywy rozrzadu[Goetze]
-uszczelka pokrywy simeringu tylnego walu[Goetze]
-uszczelka kolektora ssacego[Elring]
-uszczelki kolektora wydechowego[Goetze]
-napinacz rozrzadu[Ruville]
-pasek rozrzadu[Continental]
-pasek klinowy pompy wspomagania[Bosch]
-pasek wieloklinowy alternatora[Bosch]
-simering walu przedni[Elring]
-simering walu tylny[Elring]
-simering walka rozrzadu[Elring]
-simering walka posredniego[V.Reinz]
-simeringi wtryskiwaczy
-filtr oleju[Knecht]
-olej[Shell Helix Plus 10W40]
-filtr paliwa[Knecht]
-komplet sprzeglowy[Sachs]
-osłona przekladni kierowniczej[Lemforder]
Z rzeczy dla oka to:
-pomalowana pokrywa zaworow na czerwony mat
-pomalowany kolektor ssacy na czarny mat
-napis na kolektorze 16VDOHC wypolerowany
-przewody paliwowe od rozdzielacza do wtryskow wypolerowane
-obudowa alternatora pomalowana na czarny mat z czewrona obwodka
-obudowa akumulatora pomalowana na czarny mat
-obudowa rozrzadu rowniez w czarnym macie
-kilka srubek i innych pierdulek typu bagnet oleju albo ramie napinacza alternatora rowniez pomalowane na czewrony lub czarny mat ewentalnie wypolerowane jak srubki przy alternatorze czy gora pompy hamulcowej .
Oj dziewczyny, dziewczyny co ja z wami mam .
Lenio, Fakt pompy wody nie wymieniałem, bystre masz oko, a nie wymieniałem dlatego że była w bdb stanie, a była wymieniana 40 tys temu razem z poprzednim rozrządem.
Krycha, masz racje, nawet radio mam z popsuta taśmą w tej padace.
keczy, nie wszystko, jak dobrze wiesz muszę jeszcze powalczyć z obrotami, ale się dopracuje, u nas nie ma że boli, prawda :?:
Trochę deszczowo było dzisiaj ale co tam, w końcu mamy piękną polską jesień a i zawsze słońce to też by było za nudno. :mrgreen:
O kosztach nie będę pisał bo to zależy wszystko co, skąd, po ile, gdzie, u kogo itd., wiadomo o co chodzi.
, , , , , , ,
Lenio, Fakt pompy wody nie wymieniałem, bystre masz oko, a nie wymieniałem dlatego że była w bdb stanie, a była wymieniana 40 tys temu razem z poprzednim rozrządem.
Krycha, masz racje, nawet radio mam z popsuta taśmą w tej padace.
keczy, nie wszystko, jak dobrze wiesz muszę jeszcze powalczyć z obrotami, ale się dopracuje, u nas nie ma że boli, prawda :?:
Trochę deszczowo było dzisiaj ale co tam, w końcu mamy piękną polską jesień a i zawsze słońce to też by było za nudno. :mrgreen:
O kosztach nie będę pisał bo to zależy wszystko co, skąd, po ile, gdzie, u kogo itd., wiadomo o co chodzi.
, , , , , , ,
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 19:44 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
... Pięknie pozamiatane pod maską <ok>Słonik pisze:Oj dziewczyny, dziewczyny co ja z wami mam .
Lenio, Fakt pompy wody nie wymieniałem, bystre masz oko, a nie wymieniałem dlatego że była w bdb stanie, a była wymieniana 40 tys temu razem z poprzednim rozrządem.
Krycha, masz racje, nawet radio mam z popsuta taśmą w tej padace.
keczy, nie wszystko, jak dobrze wiesz muszę jeszcze powalczyć z obrotami, ale się dopracuje, u nas nie ma że boli, prawda :?:
Trochę deszczowo było dzisiaj ale co tam, w końcu mamy piękną polską jesień a i zawsze słońce to też by było za nudno :mrgreen: .
O kosztach nie będę pisał bo to zależy wszystko co, skąd, po ile, gdzie, u kogo itd., wiadomo o co chodzi.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 19:11 przez grinch, łącznie zmieniany 1 raz.