Jak w temcie, ma interfejs Viakena do tej pory laczylem sie nim z 2.6V6 ABC i mylo cacy.
Jednak przy probie polaczenia do 2.8 AAH wyskakuje komunikat "CAN'T SYNCH BAUD RATE" (inne kanaly: klima, ABS, itp dzialaja jak nalezy)
Poczatkowo myslalem ze to wina sterownika, bo ponoc Hella nie laczy sie, ale korzystajac z innego kompa i interface'u po 2-3 probach laczy sie i wszystko dziala. :
Ktos wie jakie powinny byc prawidlowe ustawienia VAG'a i gdzie tkwi problem :?:
Jak te ustrojstwa (komp<--interface-->silnik) polaczyc :?:
Wszelka pomoc mile widziana, bo juz mi rece opadaja i pomysly sie skonczyly...
<osohozi>
PS. A moze ktos zna kody do podniesienia wolnych obrotow 2.8 za pomoca VAG (niezarejestrowanego)
[ 2.8V6 AAH ] VAG - problem z polacz. do sterownika silnika
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
oCOUPANT, A VAG przy start baud przy ilu ci się łączy z ABS-em ?? bo ja mam odwrotnie w moim z silnikiem się łączy a z ABSem nie
[ Dodano: 2009-10-04, 20:58 ]
Dodam że miałem zmieniany silnik z 2,8 AAH na 1Z
[ Dodano: 2013-12-14, 16:25 ]
problem jaki jest u mnie polega na tym że wiazka i komp o oznaczeniu 06 nie miały ABS a pozostał ABS z silnika 2,8 wszystko dziala dobrze ale nie da się sprawdzić
[ Dodano: 2009-10-04, 20:58 ]
Dodam że miałem zmieniany silnik z 2,8 AAH na 1Z
[ Dodano: 2013-12-14, 16:25 ]
problem jaki jest u mnie polega na tym że wiazka i komp o oznaczeniu 06 nie miały ABS a pozostał ABS z silnika 2,8 wszystko dziala dobrze ale nie da się sprawdzić