[B3 quattro] tylne zawieszenie
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów
[B3 quattro] tylne zawieszenie
Witam.
Ma może ktoś schemat tylnego (ilustracje <aparat> , opis) zawieszenia B3 quattro?? <help>
Chodzi mi o całe zawieszenie, most, sanki itd. (autko z roku 91). <hmm>
<quattro>
Ma może ktoś schemat tylnego (ilustracje <aparat> , opis) zawieszenia B3 quattro?? <help>
Chodzi mi o całe zawieszenie, most, sanki itd. (autko z roku 91). <hmm>
<quattro>
- quattromtm
- Forum Audi 80
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 20:01
- Lokalizacja: Sędziszów
- marcin6666n
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 cze 2009, 16:25
- Lokalizacja: Lubelskie
- marcin6666n
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 cze 2009, 16:25
- Lokalizacja: Lubelskie
To się fachowo nazywa drążek reakcyjny jeżeli szukasz w sklepie, jeżeli w etce to drążek kierowniczy jak pisał kolega.
Numer oryginału 893 501 499 A, wygląda tak jak na rysunku powyżej.
Jeżeli szukasz po sklepach to np.: sklep.intercars.com.pl
Znajdziesz w katalogu online gdy wejdziesz w takie grupy jak:
AUDI -> 90 (89, 89Q, 8A, B3) -> 2.3 E quattro -> Elementy zawieszenia -> wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego -> Podkładka zabezpieczająca sworznia wahacza -> Wahacz zawieszenia koła ->
i tam są.
U siebie jak robiłem to najtańsząopcją jest zregenerowanie tulei gumowej - w Warszawie jest 1 punkt, który to naprawia cena około 80 zł i z drugiej strony regeneracja sworznia, ja zapłaciłem 15 czy 20 zł. Na tym pojeździłem z 10 000km, a później autko rozbiłem, ale nic nie sugerowało na zużycie tej części więc polecam. 100 a nie ponad 300 jest pewną różnicą... Za pozostałe pieniążki warto wymienić tuleje itp.
Do wykręcenia części będziesz potrzebować oczkowych kluczy płaskich dobrej firmy bo się mogą połamać jeżeli będzie przyrdzewiałe mocniej - rozmiar 19.
Numer oryginału 893 501 499 A, wygląda tak jak na rysunku powyżej.
Jeżeli szukasz po sklepach to np.: sklep.intercars.com.pl
Znajdziesz w katalogu online gdy wejdziesz w takie grupy jak:
AUDI -> 90 (89, 89Q, 8A, B3) -> 2.3 E quattro -> Elementy zawieszenia -> wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego -> Podkładka zabezpieczająca sworznia wahacza -> Wahacz zawieszenia koła ->
i tam są.
U siebie jak robiłem to najtańsząopcją jest zregenerowanie tulei gumowej - w Warszawie jest 1 punkt, który to naprawia cena około 80 zł i z drugiej strony regeneracja sworznia, ja zapłaciłem 15 czy 20 zł. Na tym pojeździłem z 10 000km, a później autko rozbiłem, ale nic nie sugerowało na zużycie tej części więc polecam. 100 a nie ponad 300 jest pewną różnicą... Za pozostałe pieniążki warto wymienić tuleje itp.
Do wykręcenia części będziesz potrzebować oczkowych kluczy płaskich dobrej firmy bo się mogą połamać jeżeli będzie przyrdzewiałe mocniej - rozmiar 19.
Lemforder za 373,48 zł :shock:Ardsheal pisze:Jeżeli szukasz po sklepach to np.: sklep.intercars.com.pl
Znajdziesz w katalogu online gdy wejdziesz w takie grupy jak:
AUDI -> 90 (89, 89Q, 8A, B3) -> 2.3 E quattro -> Elementy zawieszenia -> wspornik, łożyskowanie wahacza poprzecznego -> Podkładka zabezpieczająca sworznia wahacza -> Wahacz zawieszenia koła ->
i tam są.
- marcin6666n
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 05 cze 2009, 16:25
- Lokalizacja: Lubelskie
No narazie to mam aby luz wyczuwalny na samym sworzniu i tak jeżdzę.
Z wykręceniem to problemy nie lada bo jak zagladałem w tamte okolice to rdzy docholery.
Myślę zę pewnie podejmę się regeneracji jak będe kiedyś w Warszawce na dłużej więc chętnie bym dowiedzial się o adres tego punktu jeśli mozna prosić.
A i tak pewnie musze tuleje sanek jeszcze wymienić bo wachaczy tylnich wymieniałem sam.
Ale żeby to doprowadzić do ładu i składu to naprawdę trzeba trochę czasu i autko mieć zastępcze a takowego nie posiadam.
Tak więc dziękuje za odpowiedzi i pozostaje mi czekać na spokojniejsze dni.
Z wykręceniem to problemy nie lada bo jak zagladałem w tamte okolice to rdzy docholery.
Myślę zę pewnie podejmę się regeneracji jak będe kiedyś w Warszawce na dłużej więc chętnie bym dowiedzial się o adres tego punktu jeśli mozna prosić.
A i tak pewnie musze tuleje sanek jeszcze wymienić bo wachaczy tylnich wymieniałem sam.
Ale żeby to doprowadzić do ładu i składu to naprawdę trzeba trochę czasu i autko mieć zastępcze a takowego nie posiadam.
Tak więc dziękuje za odpowiedzi i pozostaje mi czekać na spokojniejsze dni.
Warszawa przy ul. Madalińskiego 83 (róg Łowickiej) - taka biała niepozorna budka ;p
22 849-21-10 tel. kom. 0-604-165-430
Tam robiłem swoje.
U siebie pod sankami nie bawiłem się w wymianę. Bo w sumie i tak to praktycznie na sztywno siedzi pod podłogą, chyba nie przenosi drgań? ;(
Póki co męczę się z kodami błędów. masakra
22 849-21-10 tel. kom. 0-604-165-430
Tam robiłem swoje.
U siebie pod sankami nie bawiłem się w wymianę. Bo w sumie i tak to praktycznie na sztywno siedzi pod podłogą, chyba nie przenosi drgań? ;(
Póki co męczę się z kodami błędów. masakra