Witam, szukałem podobnego tematu ale niestety nie znalazłem, a więc mam następujace pytanie:
co może być powodem drżenia podczas jazdy na każdym biegu? dzieje się to zawsze w przedziale obrotów od ~1700-2000 . Gdy jade i zbliżam się do włąśnie tych obrotów auto zaczyna drżeć. poniżej lub powyżej ten objaw nie występuje. Jest to bardzo denerwujace gdyż na 5 biegu przy prędkości około 90km/h silnik znajduje się właśnie w tym przedziale obrotów... oczywiście jeżeli odpuszczę gaz drżenie ustępuje.
[B4 1.9Tdi 1z] Drżenie przy obrotach od 1700 - 2000.
- pepo_avant
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
- Lokalizacja: T_L/lubelskie
- Kontakt:
a więc i ja się tu dołącze gdyż mam podobny problem tylko że taki dziwny odgłos (coś jakby brzęczenie) występuje u mnie tak między 1900 a ok 2100obr a najsilniej przy 2000, dodatkowo już kilka razy w przeciągu ok 60tys. km zdarzyło mi się że silnik się zablokował na max. obr. na ok 2s i w tym czasie nie było w ogóle reakcji na gaz, czasem jak się przegazuje go kilka razy na postoju to przez chwilę delikatnie potrafią falować obroty ale w bardzo małym zakresie i jest to mało wyczuwalne, również podejrzewam że nastawnik trzeba będzie wyczyścić mimo tego że fura ciągnie bardzo ładnie i spalanie utrzymuje się na poziomie ok 5.5l
- pepo_avant
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
- Lokalizacja: T_L/lubelskie
- Kontakt:
UKI_XX pisze:a więc i ja się tu dołącze gdyż mam podobny problem tylko że taki dziwny odgłos (coś jakby brzęczenie) występuje u mnie tak między 1900 a ok 2100obr a najsilniej przy 2000, dodatkowo już kilka razy w przeciągu ok 60tys. km zdarzyło mi się że silnik się zablokował na max. obr. na ok 2s i w tym czasie nie było w ogóle reakcji na gaz, czasem jak się przegazuje go kilka razy na postoju to przez chwilę delikatnie potrafią falować obroty ale w bardzo małym zakresie i jest to mało wyczuwalne, również podejrzewam że nastawnik trzeba będzie wyczyścić mimo tego że fura ciągnie bardzo ładnie i spalanie utrzymuje się na poziomie ok 5.5l
Sprawdź sobie czujnik położenia pedału gazu... w VAG-u to błąd bodajże 00777
Witam! Podepnę się pod temat. Mam również problem z drganiami silnika. Z tym, że u mnie występują one w całym zakresie obrotów - im wyższe obroty tym wyższa częstotliwość drgań. Da się je odczuć na dźwigni zmiany biegów oraz na pedale sprzęgła. Nie jest to raczej wina poduszek - wydaje mi się że są ok. Wiem natomiast, że są różnice w ciśnieniu na cylindrach - 25,22,26,24 (na zimnym silniku). Ogólnie wg mnie ciśnienia nie są rewelacyjne ale motor dość dobrze pali i nie łyka za dużo oliwy. Na razie przyjąłem wersję, że powodem drgań są różnice ciśnienia na cylindrach. Gdyby któryś z kolegów miał inny pomysł to proszę o sugestie.
Mam ten sam problem, przy ruszaniu czasem jeszcze szarpie silnikiem, a gdy np. jade na 1 biegu pod górke gdzie są dziury to jest takie dziwne uczucie jakby silnik sie ruszał albo skakał z przodu przez co samochód jest mniej stateczny. Niby wszystkie poduchy pod silnikiem sa ok, tylko nie wiadomo co z poduchami pod skrzynią.