[b4 1.9 1Z] Wolna odma?
przy zastosowaniu wolnej odmy 1Z powinien lepiej się zbierać odczuwalna różnica jest w cieple dni i lekko mniej przydymia a odma poprowadzona pod spód podłogi to niezły pomysł i brak specyficznego zapachu to plus
[ Dodano: 2009-09-01, 20:09 ]
Ross
[ Dodano: 2009-09-01, 20:09 ]
Ross
jak to sprawdziłeś ze IC ci się gotuje u mnie IC nie przekracza temp jak miałem w oryginale przed modami i silnik wcale się bardziej nie grzeje i to nawet jak 5-6 km przejadę z prędkością większa jak 200Po tym modzie rowniez puchnie ale nie tak bardzo, i nie tak szybko .
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ostatnio zaglądałem do swojej odmy i okazało się że jej konstrukcja jest o wiele prostsza niż się spodziewałem. Nie łączy się z innymi wężami, czyli idzie prosto do dolotu. Nie będzie więc problemów aby coś w tym temacie przerobić.
Mam jednak jeszcze tylko jedną wątpliwość. Słyszałem opinie iż olej jaki wydostaje się z odmy pomaga w smarowaniu komory spalanie/pierścieni. Nie wiem ile jest w tym prawdy.
I jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Jakieś 5tyś temu czyściłem przepustnicę. Natomiast ostatnio wyciągałem cały kolektor ssący, czyli mogłem sprawdzić jak po tym przebiegu wygląda przepustnica. O dziwo była bardzo czysta. Były na niej jedynie śladowe ilości oleju - czyli silnik nie rzyga jeszcze tym olejem/nie ma przedmuchów. Co innego natomiast jeśli chodzi o kolektor ssący, który od nowości nie był ruszany. Jego kanały były ciemne od syfu olejowego. Nie było tego dużo, ale jednak lata pracy robią swoje.
Mam jednak jeszcze tylko jedną wątpliwość. Słyszałem opinie iż olej jaki wydostaje się z odmy pomaga w smarowaniu komory spalanie/pierścieni. Nie wiem ile jest w tym prawdy.
I jeszcze jedno moje spostrzeżenie. Jakieś 5tyś temu czyściłem przepustnicę. Natomiast ostatnio wyciągałem cały kolektor ssący, czyli mogłem sprawdzić jak po tym przebiegu wygląda przepustnica. O dziwo była bardzo czysta. Były na niej jedynie śladowe ilości oleju - czyli silnik nie rzyga jeszcze tym olejem/nie ma przedmuchów. Co innego natomiast jeśli chodzi o kolektor ssący, który od nowości nie był ruszany. Jego kanały były ciemne od syfu olejowego. Nie było tego dużo, ale jednak lata pracy robią swoje.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak, to oczywiście wiem. Taką tylko słyszałem opinie, która też wydawała mi się lekko dziwna, bo oleju z odmy musiałby nieco lecieć żeby miało to jakiś wpływ na smarowanie komory spalania (po za tym prędzej olej byłby spalany niż cokolwiek by smarował). No ale mniejsza już o to.lukwoj21 pisze:Jezeli chodzi o smarowanie pierscieni olejem z odmy to odna nie ma tu nic do tego za smarowanie silnika jest odpowiedzialny olej z silnika.
Znalazłem ostatnio w garażu jakąś starą podstawę pod filtr paliwa. Myślę o zaadaptowaniu jej jako Cash Tank Oil. Muszę tylko znaleźć jakiś pasujący do niej filtr i może coś z tego wyreżam tak aby wyglądało to jak ori wyposażenie a wytwór garażowy
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
To wiem Tak na moje myślenie to odma to jest odpowietrzenie układu korbowego które jest dodatkowo wspomagane przez turbo... Jeżeli to odłączymy to nie będzie siły zasysania przez turbinę... I w związku z tym wszystko pójdzie pod korek. To są tylko moje przemyślenia i nie linczować jeżeli źle piszę...Labiel pisze:Natomiast jeśli ktoś ma już ładne przedmuchy to tak czy siak walić będzie.