[Audi A6 C5] 2.5 TDI AVANT QUATTRO
[Audi A6 C5] 2.5 TDI AVANT QUATTRO
Witam
Chciałem pokazać wam młodszą siostę mojej srebrnej B4 :mrgreen: Audi zostało kupione w czercu 2008. Jest to A6 C5 2.5 tdi, (tak to ta słynna vka) w dość nietypowym kolorze nadwozia jak i również wnętrza. Priorytetem przy szukaniu auta był zadbany avant z quattro w tdi, no i wkońcu się udało :lol: Na codzień tym autem jeździ tata i jest naprawdę z niego zadowolony Przebieg licznikowy na chwilę obecną wynosi 176 tyś
Wyposażenie
centralny zamek z pilotem + domykanie szyb z pilota,
alarm
4x elektryczne szyby,
elektryczne i pogrzewane lusterka,
elektryczna regulacja foteli,
skórzana tapicerka,
dwu strefowa klima,
nawigacja,
xenony,
podgrzewane fotele z przodu i z tyłu,
ori alufelgi 16" lato
ori alufelgi 15" zima
radio + zmieniarka,
bose sound system,
abs,
esp,
wspomaganie kierownicy,
imobilaiser,
komputer pokładowy,
telefon nokia w podłokietniku,
2x podłokietnik,
3x uchwyt na napoje,
hak holowniczy (odpinany),
4x airbag
<quattro>
Co zostało wynienione
kompletny rozrząd wraz z pompą wody i termostatem (wymiana+części 1700zł)
komplet wachaczy przednich na Lemfordera (koszt 2200zł z wymianą)
alternator, bo się posypał
klocki hamulcowe przednie+tylnie na TRW
tylne amortyzatory, na MONROE
nabicie climatronika
gumy na przegubach zewnętrznych
czyszczenie łopatek w VNT
Zapraszam do oceny i komentowania Pozdrawiam
Chciałem pokazać wam młodszą siostę mojej srebrnej B4 :mrgreen: Audi zostało kupione w czercu 2008. Jest to A6 C5 2.5 tdi, (tak to ta słynna vka) w dość nietypowym kolorze nadwozia jak i również wnętrza. Priorytetem przy szukaniu auta był zadbany avant z quattro w tdi, no i wkońcu się udało :lol: Na codzień tym autem jeździ tata i jest naprawdę z niego zadowolony Przebieg licznikowy na chwilę obecną wynosi 176 tyś
Wyposażenie
centralny zamek z pilotem + domykanie szyb z pilota,
alarm
4x elektryczne szyby,
elektryczne i pogrzewane lusterka,
elektryczna regulacja foteli,
skórzana tapicerka,
dwu strefowa klima,
nawigacja,
xenony,
podgrzewane fotele z przodu i z tyłu,
ori alufelgi 16" lato
ori alufelgi 15" zima
radio + zmieniarka,
bose sound system,
abs,
esp,
wspomaganie kierownicy,
imobilaiser,
komputer pokładowy,
telefon nokia w podłokietniku,
2x podłokietnik,
3x uchwyt na napoje,
hak holowniczy (odpinany),
4x airbag
<quattro>
Co zostało wynienione
kompletny rozrząd wraz z pompą wody i termostatem (wymiana+części 1700zł)
komplet wachaczy przednich na Lemfordera (koszt 2200zł z wymianą)
alternator, bo się posypał
klocki hamulcowe przednie+tylnie na TRW
tylne amortyzatory, na MONROE
nabicie climatronika
gumy na przegubach zewnętrznych
czyszczenie łopatek w VNT
Zapraszam do oceny i komentowania Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2011, 19:54 przez tomekk666, łącznie zmieniany 11 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rozmawiałem ostatnio z kolegą, który posiada takie auto od 2001 roku, kupił je ze sprawdzonego źródła do tej pory nakręcił przebieg 700 tyś km i nic nie robił przy silniku, poza wymianami płynów ekspluatacyjnych i rozrządu oczywiście. Wygląda na to, że jak nie oszczędzasz na tym silniku to nie ma z nim aż takich problemów jak większość twierdzi.
Zgadza sie kolego... Mam taka z przebiegiem lekko ponad 200 i wsio gra. 2 lata temu sorzedalem a4 z tym samym motorem (mowa o 150KM v6) to poza uszkodzonym jakims czujnikiem w pompie wtryskowej to zlego slowa bym nie powiedzial... Zmieniasz olej i dbasz o przepustowosc odmy i kanalow olejowych od czasu do czasu zajrzec co sie dzieje w mice olejowej i jesli ne kupiles juz trupa to bedziesz jezdzil dalej..tomekk666 pisze:Rozmawiałem ostatnio z kolegą, który posiada takie auto od 2001 roku, kupił je ze sprawdzonego źródła do tej pory nakręcił przebieg 700 tyś km i nic nie robił przy silniku, poza wymianami płynów ekspluatacyjnych i rozrządu oczywiście. Wygląda na to, że jak nie oszczędzasz na tym silniku to nie ma z nim aż takich problemów jak większość twierdzi.
Kultura pracy silnika piekna, spalanie w normie jak na v6... Jedynie rozrzad drogi hehehe...
Super fura kolego i jasne tapicery
Faktycznie kultura pracy tego silnika jest piękna. Co do rozrządu to wychodzi 2 tysie z robocizną W mojej B4 z 1Z pod maską wyszło 500zł także różnica jest dość duża.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2009, 20:21 przez tomekk666, łącznie zmieniany 3 razy.