Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 ALL] Regeneracja p.zaciskow, odpowietrzanie ukladu

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 08 paź 2009, 18:17

a w ktora strone go wkrecac zebyn nie przekrecil xD ogolnie zaciski wygaldaja ladnie jak pekla guma to tloczek lsni jak nowy ale zaczelo mi leciec jak na zaplonie hamulec wciskalem ta dziura w gumie to ma tak byc czy co xD

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 08 paź 2009, 18:21

Standardowo jak przy śrubie.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 09 paź 2009, 08:59

Kolego Dregan, kup zestaw uszczelek, zdemontuj ten zacisk i wymień tą gumę. Idzie zima i do wiosny blask twojego tłoczka może się zmienić w rdzawy nalot. Tutaj masz opis wykonany przez kolegę Danka jak to zrobić https://audi80.pl/all-regeneracja-ty ... vt9988.htm

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 09 paź 2009, 13:16

hm mam aby jeden problem jak zdemontować ta linkę od ręcznego :oops: :oops: to trzeba ta śrubę na imbus odkręcić i wtedy zsunąć czy jak?

Arczizioom

Post autor: Arczizioom » 09 paź 2009, 13:59

Ja jak zdejmowałem linkę to po prostu ją popuszczałem. W tunelu środkowym jest taka blacha podajże na 4 czy 6 śrub odkręć ją i tam jest śruba do luzowania linki.

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 paź 2009, 00:29

ok wyjąłem zacisk wykręciłem ten tłoczek ale jest jak nowy i nie wiem czy coś ruszać dalej a zauważyłem ze moja tarcza jest krzywa ale minimalni ez 1mm może to trzeba nowa kupić? czy ta może być? ogólnie w stanie dobrym ale tam lekko klocki ocierały widać a nie chciałbym kasy na nowe tarcze wywalać <osohozi>

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 10 paź 2009, 17:53

Zdejmij tarczę i wyczyść od wewnątrz. Wyczyść również piastę i dopiero sprawdź bicie tarczy.

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 10 paź 2009, 18:50

jeżeli masz wystarczająco grube tarcze a są krzywe to możesz oddać do przetoczenia, zamiast kupować nowe. Ja właśnie w poniedziałek odbieram drugą tarcze z toczenia. a 1mm to bardzo duzo. dopuszczalne bicie jest około 0,05mm

Dregan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1628
Rejestracja: 20 maja 2007, 00:48
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 JS
Lokalizacja: Pniewy
Kontakt:

Post autor: Dregan » 10 paź 2009, 22:58

dzięki jutro nie będę miał czasu wiec pojutrze biorę się za to xD tarcze są grube wiec w razie czego oddam to przetoczenia dziś mi zaoferowali tarcze i hamulce jakiejś firmy na kraft :roll: ale co to za firma xD tarcze po 60 klocki za 40 hahahah

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl