spiczi pisze:... I z najważniejszych rzeczy których mi brakuje to MOC. To auto rozpedza się do max 130KM/h :cry: a remont silnika był 9mies temu i pochłoną 1,3tys zł :shock: :evil:
Spiczi, jeśli nadal masz ten problem, to polecam zmierzyć ciśnienie wstępne na pompie wtryskowej. Ten silnik nie będzie nigdy potworem, ale aż taki zamuł być nie może, w moim (niestety byłym) B3 SB coś mi sie pewnego razu zchrzaniło z pompą, było bardzo niskie ciśnienie wstępne, auto dostawało za mało paliwa i też ledwo jechało, wyciągałem max 110km/h, później sam ten problem znikł, ale i tak profilaktycznie zmieniłem pompę (akurat miałem na zapas) a tą dałem do regeneracji.
Byćmoże u Ciebie wystarczy tylko lekko to ciśnienie podbić, może ustawione jest za niskie i stąd takie zmulenie. Raz jeszcze powtórzę: warto to sprawdzić <ok>
P.S. Zamontowałeś już obrotomierz ?
Do ilu Ci się ten motor wkręca ?
U mnie te zamulenie było połączone z problemem z wejściem na obroty, nie chciał kręcić sie więcej jak 2500-3000 obr/min :evil: a przypomnę, że dla tych Diesli odcinka jest na 5200 (chyba że ktoś zrobi Gover Moda)