[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
No dobra to juz nie bede sie napalal na te 230KM , dobrze ze jestes opanowany i w pore mnie uswiadamiasz bo faktycznie moglbym jakas jesienna depresje zlapac czy inne paskudztwo <zyga> .
:idea: No a teraz dzieci wystarczy tego spamu, juz po dobranocce, idziemy grzecznie spac <palma> .
Halo :!: czy leci z nami moderator :?: a no tak, zapomnialem ze zapil w sobote i do dzisiaj sluch po nim zaginal :roll: , trudno :mrgreen: .
Do bra noc :!: <yes>
:idea: No a teraz dzieci wystarczy tego spamu, juz po dobranocce, idziemy grzecznie spac <palma> .
Halo :!: czy leci z nami moderator :?: a no tak, zapomnialem ze zapil w sobote i do dzisiaj sluch po nim zaginal :roll: , trudno :mrgreen: .
Do bra noc :!: <yes>
kaczok, o dokladnie to chcialbym wiedziec, nie wiem jak to sie mierzy.Bronek27 pisze:chodzi o charakterystyke walkow jesli kr sa ostrzejsze to jakie sa zamontowane w ace inaczej mozna wywnioskowac z tego pytania jaki jest wznios krzywek
KaZi_2005, nie poleruj tylko jak nie masz rys a nawet jak masz, ja tez mam, to kup sobie jakis BDB wosk, moze byc bardzo lekko scierny jakis, i zawoskuj kilka razy w mniej wiecej takich samych odstepach czasu, gdzies po 4 razach jest juz odpowiedni polysk i dluuuugo sie utrzymuje bez odnawiania.
Sie przebranzowilem, teraz bede malowal :mrgreen: .MIODEK pisze:ja myślałem, że coś spolerowałeś a tu takie lustereczko
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
keczy, ja szalony :?: To co mam o Tobie powiedzieć .
Że idzie zima to trzeba było się przygotować wiec postanowiłem że wymienię pękniętą manżete na przegubie zewnętrznym prawym przednim, po rozpięciu przegubu okazało się że wewnętrzny jest tak wyjechany że nadaje się tylko do wymiany, długo się nie zastanawiałem co z tym zrobić.
Po kilku godzinach walki wszystko nasmarowane jak należy i poskładane do kupy działa jak powinno, trochę dłubania z tym było żeby wyciągnąć półośkę ale jak to mówią "nie takie rzeczy ze szwagrem żeśmy robili". Przy okazji już wiem co mi taki dziwny rezonans czasem robiło w aucie lecąc na luzie 80 km/h. :mrgreen:
,
Żeby się cztery łapki sprawnie odpychały zimą to zainwestowałem w Gislaved NordFrost3 (zdjęcie poglądowe) 195/65/15 w eleganckim stanie. <ok> I tak od dzisiaj Compi turla się na czarnej stali <osohozi> a Bjedynki zimują w garażu.
Aaaa i bym zapomniał, walka z szalonymi obrotami wygrana, <tance> przyszła nowa sonda Bosch i wszystko wróciło do normy.
Przy okazji przeglądu posprawdzałem to i tamto, wiem że to dziwnie brzmi że przy okazji. Amorki 78%x3 i 77%, zbieżność OK, zawias OK (oprócz tulejek standardowo <uhh> ), skład spalin OK, soczki ustawione jak należy.
No i pierwsza wymiana oleju starego-nowego silnika była dzisiaj.
Teraz może padać śnieg. :mrgreen: <quattro>
Masz racje, tylko na zdjęciach. Jeśli trafi się okazja to Compi na pewno zbliży się do asfaltu.grinch pisze:A czy będziesz auto obniżać. Bo powiem Ci że na zdjęciach aż tak strasznie nie wygląda
Że idzie zima to trzeba było się przygotować wiec postanowiłem że wymienię pękniętą manżete na przegubie zewnętrznym prawym przednim, po rozpięciu przegubu okazało się że wewnętrzny jest tak wyjechany że nadaje się tylko do wymiany, długo się nie zastanawiałem co z tym zrobić.
Po kilku godzinach walki wszystko nasmarowane jak należy i poskładane do kupy działa jak powinno, trochę dłubania z tym było żeby wyciągnąć półośkę ale jak to mówią "nie takie rzeczy ze szwagrem żeśmy robili". Przy okazji już wiem co mi taki dziwny rezonans czasem robiło w aucie lecąc na luzie 80 km/h. :mrgreen:
,
Żeby się cztery łapki sprawnie odpychały zimą to zainwestowałem w Gislaved NordFrost3 (zdjęcie poglądowe) 195/65/15 w eleganckim stanie. <ok> I tak od dzisiaj Compi turla się na czarnej stali <osohozi> a Bjedynki zimują w garażu.
Aaaa i bym zapomniał, walka z szalonymi obrotami wygrana, <tance> przyszła nowa sonda Bosch i wszystko wróciło do normy.
Przy okazji przeglądu posprawdzałem to i tamto, wiem że to dziwnie brzmi że przy okazji. Amorki 78%x3 i 77%, zbieżność OK, zawias OK (oprócz tulejek standardowo <uhh> ), skład spalin OK, soczki ustawione jak należy.
No i pierwsza wymiana oleju starego-nowego silnika była dzisiaj.
Teraz może padać śnieg. :mrgreen: <quattro>
Ostatnio zmieniony 04 cze 2013, 20:29 przez Słonik, łącznie zmieniany 2 razy.