[b3 PM] monowtrysk nie podaje paliwa
[b3 PM] monowtrysk nie podaje paliwa
Witam, koledzy pomocy, wtryskiwacz nie podaje paliwa i nie wiem gdzie szukać....
			
			
									
									
						- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
podłączałem żaróweczke 12V 1.2 watt i normalnie mruga słabym światełkiem czyli jakiś tam prąd dochodzi tylko nie wiem czy jest on zbyt słaby bo po podłączeniu miernika jest jakieś 2.54V lub 7.30V nie ma 12V i jakoś dziwnie zaczął chodzić przekaźnik od pompy paliwa ale chodzi pompa podczas kręcenia rozrusznikiem tylko że sam wtryskiwacz ani kropelki nie puszcza  już mnie trafia powoli...
  już mnie trafia powoli...
			
			
									
									
						 już mnie trafia powoli...
  już mnie trafia powoli...- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To że żaróweczka słabo migała to wina bardzo krótkich impulsów na których nie zdążyła się rozżarzyć. Tak samo tani miernik on pokazuje średnie napięcie z kilku wcześniejszych milisekund. Jak sprawdzałeś pompę paliwa? To że bzyczy nie znaczy że podaje paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Po przybliżeniu ucha w okolicę wtrysku gdy pompa pracuje powinno być słychać szelest paliwa. Jeszcze sprawdziłbym filtr paliwa.
			
			
									
									
						na bank jest dobrze bo nie jestem w stanie utrzymać palcem ciśnienia, a jak działa powrót?? może tu jest coś nie tak i paliwo spokojnie wraca do zbiornika zamiast pod ciśnieniem być wtryskiwane?? 
[ Dodano: 2009-10-12, 20:39 ]
pytam bo w momencie włączenia zapłony wyraźnie czuć jak w wężu powrotnym płynie paliwo...
[ Dodano: 2009-10-12, 20:40 ]
czy jest w zbiorniku paliwa jakiś zawór czy coś gdzieś po drodze na powrocie paliwa do zbiornika jakiś regulator ciśnienia czy coś??
[ Dodano: 2009-10-12, 20:52 ]
??
			
			
									
									
						[ Dodano: 2009-10-12, 20:39 ]
pytam bo w momencie włączenia zapłony wyraźnie czuć jak w wężu powrotnym płynie paliwo...
[ Dodano: 2009-10-12, 20:40 ]
czy jest w zbiorniku paliwa jakiś zawór czy coś gdzieś po drodze na powrocie paliwa do zbiornika jakiś regulator ciśnienia czy coś??
[ Dodano: 2009-10-12, 20:52 ]
??
- 
				
				Audi 80 Polska
- Forum Audi 80 
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Regulator ciśnienia paliwa jest obok wtryskiwacza i wypuszcza nadmiar paliwa spowrotem do zbiornika tak że na wężu doprowadzającym paliwo jest utrzymywane stałe ciśnienie. 
[ Dodano: 2009-10-12, 21:16 ]
[ Dodano: 2009-10-12, 21:20 ]
Możesz także spróbować odczytać kody błyskowe jak radził kolega WOJTEK26, pod tym adresem: https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm masz jak to zrobić. Rozpiska kodów jest w download w książce reguluję i naprawiam audi 80 albo napisz co Ci wymigało to ja sprawdzę co to oznacza.
			
			
									
									
						[ Dodano: 2009-10-12, 21:16 ]
Jeśli płynie powrotnym to znaczy że pompa daje odpowiednie ciśnienie i to że paliwo wraca to normalne. Aby się upewnić że regulator trzyma odpowiednie ciśnienie trzeba by było sprawdzić ciśnienie (1 bar) na wężu doprowadzającym.deufso pisze:pytam bo w momencie włączenia zapłony wyraźnie czuć jak w wężu powrotnym płynie paliwo...
[ Dodano: 2009-10-12, 21:20 ]
Możesz także spróbować odczytać kody błyskowe jak radził kolega WOJTEK26, pod tym adresem: https://audi80.pl/najczesciej-zadawa ... t34013.htm masz jak to zrobić. Rozpiska kodów jest w download w książce reguluję i naprawiam audi 80 albo napisz co Ci wymigało to ja sprawdzę co to oznacza.
Udało się!!! Wszystko działa, przyczyna dość banalna hihi okazało się że brakowało MASY między pierwszym i drugim cylindrem jest śrubeczka pod którą są przykręcone trzy kabelki od silniczka krokowego, wtrysku i przepustnicy i tam nie było dobrego styku. Po szorowaniu papierem ściernym jest już GITES :mrgreen:
			
			
									
									
						 
							





 
 



 
