[AUDI 80 b4 1.9 tdi] Komputer sterujacy...
dzisiaj pojawily sie nowe usterki otóz zaczyna przerywac na 1,2,3,4 i 5 juz faluje
otoz gdy spuszczam pedal sprzegla na jedynce i dodaje automatycznie gaz to widac na obrotomierzu i czuc ze przerywa a obrotomiesz skacze jak glupi ;/ a gdy pomalutku sie rozpedzam to nie ma tych objaw... na luzie nie czuć przerywań
otoz gdy spuszczam pedal sprzegla na jedynce i dodaje automatycznie gaz to widac na obrotomierzu i czuc ze przerywa a obrotomiesz skacze jak glupi ;/ a gdy pomalutku sie rozpedzam to nie ma tych objaw... na luzie nie czuć przerywań
myśle że nie ma co sie bawić wrózenie z kuli bo po to sa programy jak np vag zeby pomoc naprowadzic co nie tak w naszym aucje, kolega zrobi logi zczyta bledy wklei w post i bedzie mozna cos wyjasniac bo naprawde moze byc wiele przyczynUKI_XX pisze:a może po prostu zacina się nastawnik i wypadałoby go przeczyścić bo jakby to była wina przeładowania to złapałby notlauf i dopóki nie puściłby gazu i ponownie nie wcisnął to samochód by mu nie wrócił do normalnych parametrów
1.LOG-01-001 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/2peccb
2.LOG-01-003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/7a8car
3.LOG-01-004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/j0f6ll
4.LOG-01-008 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/eu94j0
5.LOG-01-011 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/2yvn67
6.LOG-01-013 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/1c6byw
7.LOG-01-BS000 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/mea9yz
8.LOG-01-BS001 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/vok8x8
9.LOG-01-BS003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/yrx1by
10.LOG-01-BS004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/jpjaf5
Dzięki UKI_XX
2.LOG-01-003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/7a8car
3.LOG-01-004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/j0f6ll
4.LOG-01-008 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/eu94j0
5.LOG-01-011 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/2yvn67
6.LOG-01-013 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/1c6byw
7.LOG-01-BS000 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/mea9yz
8.LOG-01-BS001 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/vok8x8
9.LOG-01-BS003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/yrx1by
10.LOG-01-BS004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/jpjaf5
Dzięki UKI_XX
widać że poprzedni fachowiec nie zdiagnozował problemu, na logach gr. 011 widać błędne wskazanie ciśnienia doładowania i jak się okazało wężyk idący od IC do ECU był przepalony o rurę wydechową (po prostu ktoś go nie umocował) po naprawie wężyka MAPsensor widać że wskazuje prawidłowo, na pozostałych logach parametry trzyma w normie także tylko jeździć
nie wiem czy tamten mechanik zbyt mocno nie skrócił sztangi przy turbo i jest delikatne przeładowanie ale z tym nie powinno być problemu, silniczek ładnie ciągnie do ponad 4000obr
nie wiem czy tamten mechanik zbyt mocno nie skrócił sztangi przy turbo i jest delikatne przeładowanie ale z tym nie powinno być problemu, silniczek ładnie ciągnie do ponad 4000obr
UKI_XX pisze: nie wiem czy tamten mechanik zbyt mocno nie skrócił sztangi przy turbo i jest delikatne przeładowanie ale z tym nie powinno być problemu, silniczek ładnie ciągnie do ponad 4000obr
jak myslisz UKI robic cos jeszcze z sztanga? dzisiaj jechalem 160 bez problemu mi poszedl moze i by poszedl wiecej... Bo wczoraj jak jechalem to byly odciecia jak ci mowilem ok 150-165