Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 80 b4 1.9 tdi] Komputer sterujacy...

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 13 paź 2009, 21:02

dzisiaj pojawily sie nowe usterki otóz zaczyna przerywac na 1,2,3,4 i 5 juz faluje
otoz gdy spuszczam pedal sprzegla na jedynce i dodaje automatycznie gaz to widac na obrotomierzu i czuc ze przerywa a obrotomiesz skacze jak glupi ;/ a gdy pomalutku sie rozpedzam to nie ma tych objaw... na luzie nie czuć przerywań

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 14 paź 2009, 11:33

ja mam tak samo ale na 4 i5 biegu bo turbo przeladowywuje bo skrocilem sztange <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 paź 2009, 09:46

a może po prostu zacina się nastawnik i wypadałoby go przeczyścić bo jakby to była wina przeładowania to złapałby notlauf i dopóki nie puściłby gazu i ponownie nie wcisnął to samochód by mu nie wrócił do normalnych parametrów

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 paź 2009, 11:16

UKI_XX pisze:a może po prostu zacina się nastawnik i wypadałoby go przeczyścić bo jakby to była wina przeładowania to złapałby notlauf i dopóki nie puściłby gazu i ponownie nie wcisnął to samochód by mu nie wrócił do normalnych parametrów
myśle że nie ma co sie bawić wrózenie z kuli bo po to sa programy jak np vag zeby pomoc naprowadzic co nie tak w naszym aucje, kolega zrobi logi zczyta bledy wklei w post i bedzie mozna cos wyjasniac bo naprawde moze byc wiele przyczyn

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 17 paź 2009, 19:23

1.LOG-01-001 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/2peccb
2.LOG-01-003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/7a8car
3.LOG-01-004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/j0f6ll
4.LOG-01-008 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/eu94j0
5.LOG-01-011 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/2yvn67
6.LOG-01-013 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/1c6byw

7.LOG-01-BS000 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/mea9yz
8.LOG-01-BS001 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/vok8x8
9.LOG-01-BS003 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/yrx1by
10.LOG-01-BS004 by UKI_XX-http://www.sendspace.com/file/jpjaf5


Dzięki UKI_XX

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 paź 2009, 00:35

po logach widac ze wszystko ok :mrgreen: widac dobra robote fachowców <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 paź 2009, 22:32

widać że poprzedni fachowiec nie zdiagnozował problemu, na logach gr. 011 widać błędne wskazanie ciśnienia doładowania i jak się okazało wężyk idący od IC do ECU był przepalony o rurę wydechową (po prostu ktoś go nie umocował) po naprawie wężyka MAPsensor widać że wskazuje prawidłowo, na pozostałych logach parametry trzyma w normie także tylko jeździć ;-)

nie wiem czy tamten mechanik zbyt mocno nie skrócił sztangi przy turbo i jest delikatne przeładowanie ale z tym nie powinno być problemu, silniczek ładnie ciągnie do ponad 4000obr

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 18 paź 2009, 22:50

UKI_XX pisze: nie wiem czy tamten mechanik zbyt mocno nie skrócił sztangi przy turbo i jest delikatne przeładowanie ale z tym nie powinno być problemu, silniczek ładnie ciągnie do ponad 4000obr

jak myslisz UKI robic cos jeszcze z sztanga? dzisiaj jechalem 160 bez problemu mi poszedl moze i by poszedl wiecej... Bo wczoraj jak jechalem to byly odciecia jak ci mowilem ok 150-165

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 paź 2009, 23:10

jeżeli znowu wyskoczył błąd 00575 to trzeba by wydłużyć sztangę o 1 góra 2 obroty i jeszcze raz zrobić log 011 i zobaczyć czy się coś zmieniło

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 18 paź 2009, 23:18

dobra zgadamy sie temat clouse ;p Dzieki Uki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl