Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 2,0 ABK] pasek od pompy i alternatora

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
urd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2007, 16:09

[b3 2,0 ABK] pasek od pompy i alternatora

Post autor: urd » 15 maja 2007, 19:24

Podczas wymiany paska rozrzadu wymieniony zostal rowniez pasek napedzajacy alternator i pompe wodna. I przy odpalaniu wszystko dobrze dziala tylko ze zaraz po ruszeniu piszczy ale doslownie tylko moment. czy to normalne po jego wymianie?

Naucz się nazywać tematy
cobra
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 21:52 przez urd, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MorajB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 386
Rejestracja: 07 kwie 2007, 18:19

Post autor: MorajB4 » 15 maja 2007, 19:26

Ne to nie jest normalne nie piwinien piszczec - moze za słabo naciągniety ??

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 15 maja 2007, 20:12

jak jest nowy to może się zdarzyć, że popiszczy.... ale poprostu go jeszcze naciągnij i powinno być ok

urd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2007, 16:09

Post autor: urd » 15 maja 2007, 20:51

ok. dzieki :)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 maja 2007, 21:32

Jak mnie tatuś uczył, pasek klinowy powinien być tak naciągnięty aby można było go jedynie obrucić o 90 stopni, czyli żeby ząbki były bokiem. Jak będzie można go mocniej przekręcić to znaczy że jest za luźny. A jak wogóle sie nie da to za mocno. Po jakimś czasie po zmianie paska trzeba go ponownie naciągnąć bo potrafi sie troche rozciagnąć w pierwszych etapach urzytkowania.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 15 maja 2007, 21:44

Dokładnie jak pisze kolega Labiel,

master72
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 18 lut 2007, 20:47
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: master72 » 15 maja 2007, 21:59

cześć
z naciąganiem nie należy przesadzić - można szybko "załatwić" łożyska w alternatorze ;-)

urd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 09 maja 2007, 16:09

Post autor: urd » 15 maja 2007, 22:45

Jutro podjade do mechanika zeby sie umowic zeby go poprawil. moze bedzie mial chwilke zeby od razu zrobic? nie wiem. odstawie go i zrobi bo piszczal od momentu zalozenia. niech robi "na gwarancji" :-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 15 maja 2007, 23:18

Po coś ta gwarancja jest :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl