Witam. W swojej audiczce nie posiadam ABSu a mam okazję kupić komplet za małe pieniądze z tego samego modelu silnikowego i nie wiem czy dużo jest z tym grzebania. Czy takie coś będzie działać poprawnie i czy trzeba się podpinać pod elektrykę jak w tunelu jest już kostka pod wyłącznik ABSu. ABS składa się z wiązek, 4 zacisków 2 na przód i 2 na tył, pompa ABS, komputer ABS. Nie wiem cz do wymiany jest tylnia belka, węże miedziane do płynu hamulcowego i kolumny na przód z wahaczami. Jeśli się pomyliłem lub czegoś nie napisałem proszę mnie poprawić.
PS. Czy ktoś z was już to montował i czy trzeba dużo czasu na to poświęcić ??
[B3 3A] ABS
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Jeśli chodzi o skład kompletu to brakuje:Audi Sport pisze:Witam. W swojej audiczce nie posiadam ABSu a mam okazję kupić komplet za małe pieniądze z tego samego modelu silnikowego i nie wiem czy dużo jest z tym grzebania. Czy takie coś będzie działać poprawnie i czy trzeba się podpinać pod elektrykę jak w tunelu jest już kostka pod wyłącznik ABSu. ABS składa się z wiązek, 4 zacisków 2 na przód i 2 na tył, pompa ABS, komputer ABS. Nie wiem cz do wymiany jest tylnia belka, węże miedziane do płynu hamulcowego i kolumny na przód z wahaczami. Jeśli się pomyliłem lub czegoś nie napisałem proszę mnie poprawić.
PS. Czy ktoś z was już to montował i czy trzeba dużo czasu na to poświęcić ??
1. przegubów przednich zewnetrznych (ewentualnie można w niektórych przypadkach nabić wience zębate na przeguby.
2. piasty tylnie z wiencem zębatym.
Pewnie jeszcze czegoś nie napisałem, jak sobie przypomne toi dopisze.
Jeśli chodzi o montaż to jest mnóstwo roboty.
Samo założenie przewodów miedzianych + ewentualnie elastycznych gdy będziesz to robił na tip-top to zejdzie prawie cały dzień no jakieś +/- 15m rurki miedzianej
Żeby to wszystko ładnie i porządnie ułożyć.
Jeśli chodzi o elektryke .... eh szkoda gadać jest troche rzeźby z tym i to tak na moje oko może zejść ze 2-3 dni
Czy będzie działać ? jeśli wszystko podłączysz tak jak trzeba to będzie działać.
Jest tam naprawdę duzo roboty. Kiedyś robiłem coś takiego do golfa3 tylko miałem 2 auta obok siebie.
Jeden był bez prawa rejstracji z wyciętym numerem VIN, drugi natomiast był w super stanie blacharsko-lakierniczym jednak silnik był padaka, brakowało klimy i ABSu wiec to przekładałem.
Z tego co pamietam to na sam ABS zeszło mi koło 4 dni ale na tip-top robota.
ogólnie mega przekładka i dużo roboty.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
<cut> nie wiem czy się w to pchać trochę roboty z tym jest. Jednak za taką ceną jaka mogę kupić to warto by było. Jestem w kropce. Co mówicie ładować się w to czy lepiej dać sobie spokój ?
Proszę nie używać wulgaryzmów na forum. Następnym razem może być za to ostrzeżenie do profilu.
Proszę nie używać wulgaryzmów na forum. Następnym razem może być za to ostrzeżenie do profilu.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 18:33 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak dla mnie to duża robota. Wszystko zalezy od tego czy dasz rade to wrzucić. nikt nie mówił ze będzie łatwo i tanio. Wszystko teraz zależy od kasy, czasu i wiedzy jak to ogarnąć.Audi Sport pisze:nie wiem czy się w to pchać trochę roboty z tym jest. Jednak za taką ceną jaka mogę kupić to warto by było. Jestem w kropce. Co mówicie ładować się w to czy lepiej dać sobie spokój ?
Wg mnie. w cos takiego bym się bawił tylko gdybym miał jakiegoś rozbitka jako dawce i przekładał krok po kroku. Nie mówie ze zdemontowanego zestawu nie wrzucisz ale będzie trudniej. Dochodzi do tego kwestia jak długo zamierzasz jeździć tym samochodem. jeśli rok góra dwa to sobie odpuść montaż ABSu. jeśli dłuzej niż 2 lata to można sie zastanowić nad tym.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.