Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9TDI 1Z] stuki w głowicy

ODPOWIEDZ
aminek1

[b4 1.9TDI 1Z] stuki w głowicy

Post autor: aminek1 » 17 paź 2009, 21:24

po remoncie mojego b4 1.9 tdi czyli planowanie głowicy docieranie zaworów, po przejechaniu 50 km zaczęło stukać w głowicy i zniikneła kopresja na pierwszym cylindrze......czy kyoś wie co sie mogło stać
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 01:03 przez aminek1, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 paź 2009, 21:56

Po pierwsze to popraw nazwę tematu zgodnie z regulaminem. Co do twojego problemu to nie chce strzelać bo przyczyn jest kilka. Tak czy siak pewnie nie obejdzie się bez ponownego ściągania głowicy.

aminek1

Post autor: aminek1 » 17 paź 2009, 22:25

temat powinien być dobry a tak pozatym to jeszcze byly zmieniane panewki

[ Dodano: 2009-10-17, 22:27 ]
pomoże ktoś co się mogło stać ,........................ bo jak zdejmę głowicę to sam się pewnie dowiem

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 17 paź 2009, 23:08

aminek1 jeśli silnik stracił kompresje to obstawiam że coś z zaworami przyczyn może być wiele nie wykluczone że pękła sprężyna zaworu lub uszkodziła się szklanka popychacza lub poprostu wyskoczył zamek z zaworu po zdjęciu dekla głowicy powinno być widać co się stało.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 paź 2009, 01:08

aminek1 pisze:temat powinien być dobr
Nie do końca, ale już poprawiłem. Na przyszłość pamiętaj o prawidłowym nazewnictwie.

Niestety w twoim przypadku nikt chyba nie da jednoznacznej odpowiedzi co na pewno jest tego przyczyną. kostrz, radzi dobrze mówiąc o zdjęciu pokrywy zaworów. Od tego można zacząć. Ale obawiam się że i tak nie obejdzie się bez ponownego rozbierania silnika. Jeśli remont robił ci mechanik to nie masz na co czekać tylko zaprowadzać auto z reklamacją.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 18 paź 2009, 11:02

aminek1 pisze:po przejechaniu 50 km zaczęło stukać w głowicy i zniikneła kopresja na pierwszym cylindrze......czy kyoś wie co sie mogło stać
a próba olejowa nie robili ci na tym pomiarze , powinna pokazać co kuleje i tez obstawiam coś z zaworami jeśli tak to napisałeś , a po wyjęciu bagnetu coś się dzieje tz .wieje , dymi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl