Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 tdi] regemeracja głowicy a uszczelka, jak ją dobrac ?

ODPOWIEDZ
slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

[1.9 tdi] regemeracja głowicy a uszczelka, jak ją dobrac ?

Post autor: slawek88yo » 15 paź 2009, 23:01

Witam jak w temacie zrobiłem regeneracje głowicy czy wymiany zaworów gniazd prowadnic uszczelniaczy i planowanie i jak teraz dobrać pokładke pod głowice czym się sugerować ??? Wiadomo mi ze są one oznaczone dziurkami i są jej rożne grubości przed regeneracja była z 3 dziurami a teraz jaka może być ?? ?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 paź 2009, 23:17

3 karby to najgrubsza uszczelka, mierzy sie czujnikiem zegarowym ile w GMP tlok wystaje ponad blok i wtedy dobiera sie odpowiednia grubosc uszczelki [w ksiazce powinny byc te wartosci]

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 15 paź 2009, 23:28

hmm czyli pozostać już przy takiej uszczelce ??? bo głowica była lekko planowana no i brak czujnika zegarowego do zmierzenia

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 16 paź 2009, 08:14

slawek88yo, no grubszej już niestety nie ma :-/

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 16 paź 2009, 09:38

slawek88yo pisze:hmm czyli pozostać już przy takiej uszczelce ??? bo głowica była lekko planowana no i brak czujnika zegarowego do zmierzenia
tak, kup uszczelke na 3 karby. Jezeli glowica nie byla wczesniej X razy planowana to bedzie hulac <ok>

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 18 paź 2009, 00:10

Ok. Dzięki za rady. Hmm no myślę ze ktoś przed mną jej nie planował :P..

PS a czy za regeneracje turbiny 700 zł to dużo ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 18 paź 2009, 07:34

W normie ;-) Ja płaciłem 500zł ale była jeszcze do jazdy.

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 18 paź 2009, 15:07

no moja tez w normie tylko ze u mnie wirnik od strony zimnej do wymiany był bo coś wpadło i się przytarł

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 19 paź 2009, 07:41

przy dieselu uszczelka (jej grubość) nie ma znaczenia czy glowica była planowana czy nie. ma byc tylko taka sama jak była. czyli w twoim przypadku z 3 dziurkami.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl