[b4 1.9 AAZ] Modyfikacje - swap silnika na AVF
[b4 1.9 AAZ] Modyfikacje - swap silnika na AVF
Witam.
Chciałbym sie dowiedziadziec jakie problemy wiaza sie z takim swapem jelsi bym go chciał zrobic???
Jaka musiałbym skrzynie biegow zastosowac zeby spiac z silnikiem AVF???
Bo obecnie mam 75koni ale mi to nie wytstarcza...
Chciałbym sie dowiedziadziec jakie problemy wiaza sie z takim swapem jelsi bym go chciał zrobic???
Jaka musiałbym skrzynie biegow zastosowac zeby spiac z silnikiem AVF???
Bo obecnie mam 75koni ale mi to nie wytstarcza...
Ostatnio zmieniony 29 cze 2011, 11:01 przez Tomciokatowice, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Z kwestią mechaniczną nie powinno być większych problemów, mocowanie silnika powinno być podobne. Najgorzej z elektryką, zdobyciem potrzebnych niepociętych wiązek elektrycznych albo dorobienie nowych i wpięcie w instalację auta. Problemy? - Żadne jeśli masz odpowiednią ilość gotówki.Tomciokatowice pisze:Chciałbym sie dowiedziadziec jakie problemy wiaza sie z takim swapem jelsi bym go chciał zrobic???
Tutaj masz podobny temat: https://audi80.pl/19-tdijest-mozliwa ... t34321.htm co prawda o zmianie benzyniak na diesla ale zasady są te same.
Najlepiej byłoby kupić cały samochód jako dawcę bo kupując poszczególne części i inny pierdoły pojedynczo od różnych handlarzy zabulisz kupę kasy.
<szukaj> takich swap'erów teoretyków było sporo na forum i teraz mało komu chce się odpowiadać na tematy podobne do twojego. Tak właściwie to niepotrzebnie się naprodukowałem pisząc tego posta bo temat pewnie poleci do kosza.
Skrzynia powinna pasować twoja od AAZ, jedynie mógłbyś być niezadowolony z przełożeń i trwałości przy zwiększonej mocy.Jaka musiałbym skrzynie biegow zastosowac zeby spiac z silnikiem AVF???
proste strasznie wsadzenie takiego silnika.
musisz kupic tylko caly silnik kompletny z wiazka!!!!! plus pompa paliwa od tego silnika .
podlaczenie zajmuje jakies 15 min. zalezy tylko czy chcesz miec zegary ori audi b4 czy z czegos nowszego. ic pasuje idealnie od mondeo II tdci. wrazie pytan pisz do mnie.
pozdrawiam.
ps robilem niedawno cos takiego w avancie quattro. :lol:
avf ma 130 ps i 310nm po programie na dobrym ic 170ps jest jego bezpieczna granica.
musisz kupic tylko caly silnik kompletny z wiazka!!!!! plus pompa paliwa od tego silnika .
podlaczenie zajmuje jakies 15 min. zalezy tylko czy chcesz miec zegary ori audi b4 czy z czegos nowszego. ic pasuje idealnie od mondeo II tdci. wrazie pytan pisz do mnie.
pozdrawiam.
ps robilem niedawno cos takiego w avancie quattro. :lol:
avf ma 130 ps i 310nm po programie na dobrym ic 170ps jest jego bezpieczna granica.
kolego a masz dojscie zeby dostac silnik kompletny z wiazka i ecu?chmiel25 pisze:proste strasznie wsadzenie takiego silnika.
musisz kupic tylko caly silnik kompletny z wiazka!!!!! plus pompa paliwa od tego silnika .
podlaczenie zajmuje jakies 15 min. zalezy tylko czy chcesz miec zegary ori audi b4 czy z czegos nowszego. ic pasuje idealnie od mondeo II tdci. wrazie pytan pisz do mnie.
pozdrawiam.
ps robilem niedawno cos takiego w avancie quattro. :lol:
avf ma 130 ps i 310nm po programie na dobrym ic 170ps jest jego bezpieczna granica.
szukasz anglika i dzwonisz po kolei troche czasu zajmuje. musisz wyszukac ogloszenia ktore wisza kilka miesiecy i wtedy kupujesz duzo taniej. niestety koszt zdrowego avf to kolo 4-5 tys i dochodzi jeszcze naprawde sporo wydatkow. nalezy miec przygotowany plan co sie chce dokladnie zrobic i w jaka moc sie celuje. i wtedy szukac niestety nie jest to proste. ja sledzilem allegro pol roku i wyrwalem avf ktorego sam wyjmowalem z passata za 4.5 tys ze wszystkim. skrzyni szukalem prawie 8 m-cy najpierw byla za 2.5 tys pozniej troche staniala az wreszcie gosc zmiekl i sprzedal za 900pln bo stwierdzil ze nikt nie dzwoni i ma juz dosc czekania.
jesli chcesz wsadzic avf to pamietaj ze przewody wodne i od dolotu sa na zapinkach.
pozdro
ps wiazka silnika jest dluzsza w angliku okolo 1 metra i latwiej jest ja wsadzic pod deske.
jesli chcesz wsadzic avf to pamietaj ze przewody wodne i od dolotu sa na zapinkach.
pozdro
ps wiazka silnika jest dluzsza w angliku okolo 1 metra i latwiej jest ja wsadzic pod deske.