Witam wszytskich wiem ze juz byly podobne tematy tysiąć razy ale mam problem...
Dostełem b-3 od rodzicow no i troche zaniedbana jest...ale do rzeczy Auto chodzilo poczotkowy berdzo tragicznie na benzynie i na Lpg (instalacja I generacji) lecz ojciec mowil ze
problemem jest jakas kalpka w filtrze no i rzeczywiscie caly byla powyginanan od strzałow na gazie...wyklepala ja ale i tak lipa i tak...wiec jezdzilem troche na gazie az nagle nie pali na benzynie ani nie przeplaczna sie z lpg na benzyne...samochod ciezko pali (lpg PB wogole) miedzy 10-20 tys obr. muli 20-30 podczas jazdy szarpie okropnie....wiec nie wiem doradzcie cos? dodam ze kable i kopułka wymieniana ok 2 lat temu jak i parownik...a natomist klapka w przepływomierzu lata jak chce i wogole nie pracuje...pozdrawiam
[1.8 90KM] Wtrysk mechaniczny.czy to napewno przepływomierz?
[1.8 90KM] Wtrysk mechaniczny.czy to napewno przepływomierz?
Ostatnio zmieniony 24 paź 2009, 10:33 przez lolek789, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak przepływomierz nie pracuje prawidłowo to jak silnik ma działać? 2 lata to troche czasu jest. Wymień swiece, przewody, kopulke, palec.
_uwaga
_uwaga
Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 21:48 przez spiczi, łącznie zmieniany 1 raz.
No troche do sprawdzenia masz... Sprawdz czy klapka przeplywomierza jest dobrze ustawiona (1,9mm od krawedzi o ile sie orientuje) i czy rowno chodzi (nie zacina sie, nie haczy). Poza tym warto by tez sprawdzic sonde lambda i ew. czujnik temperatury (slawny niebieski?). Czujnik spalania stukowego tez chyba moze powodowac podobne efekty. W dziale download na stronie glownej jest poradnik jak regulowac wtrysk mechaniczny.
Jeżeli miewałeś już porzadne strzały na gazie i jak sam piszesz klapka w przepływomierzu nie chodzi prawidłowo, do tego była rzekomo prostowana to zakładam, że przepływka jest do wymiany. Czasami wystarczy jeden porządny strzał i lipa. No ale sama wymiana przepływki nic nie da musisz usunąć przyczyne, bo inaczej nie nadążysz z wymianą przepływki.