[b4 2.0+LPG]strzela z przepływomierza
[b4 2.0+LPG]strzela z przepływomierza
Witam!Panowie mam taki problem ze przepływomierz ciagle strzela ostatnio jak strzelił to cały dekiel rozsadziło i cała obudowa popekała(od filtra).Zrobił mi to wujek bo jest mechanikiem ale dalej strzela i spada rura z przepływomierza bo jest lekko przykrecona zeby jak strzeli nie poszło tam dalej tylko tu rure wywaliło.Moje pytanie dlaczego ciagle mi strzela?? Mam załozony jakis zawór ale podobno jest za mały (znajduje sie na przykładowym zdjeciu zaznaczonym strzałka-tam gdzie strzałka znajduje sie ten zawór (przykładowa fota tu tego zaw nie ma))i trzeba dorobic albo dokupic 2 dodatkowe. A i przepływomierz jest juz tak walniety ze trezba bedzie kupic nowy ale boje sie jak kupie nowy to znou strzeli i cos rozsadzi.Strzela przy gwałtownym dodawaniu gazu niski bieg troszke wysze obroty i bum.Moze ktos z was ma na sprzedaz uzywany przepływomierz w rozsadnej cenie? aha dodam ze noew swiece nowa kopułka nowy palec
DO ADMINA:zapoznalem sie z opcja szukaj nic tam nie znalazłem co mogło by mi pomóc.
DO ADMINA:zapoznalem sie z opcja szukaj nic tam nie znalazłem co mogło by mi pomóc.
Pierwsze i najważniejsze,jaki masz założony gaz? Jeżeli II generacja, to do sprawdzenia świece i przewody. Zajrzyj jeszcze do zapłonu.
U mnie tak to wygląda, zabezpieczenie przed strzałem:
W miejscu strzałki jest guma a pod nią wrąbki. Jak dochodzi do "kichnięcia" to ta guma wypuszcza gazy i chroni przepływomierz.
U mnie tak to wygląda, zabezpieczenie przed strzałem:
W miejscu strzałki jest guma a pod nią wrąbki. Jak dochodzi do "kichnięcia" to ta guma wypuszcza gazy i chroni przepływomierz.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2009, 15:54 przez Tomi1989, łącznie zmieniany 1 raz.
:-)
Mam ten sam model silnika i ten sam problem. Już wymieniłam przepływke, gume przepływomierza i obudowe filtra powietrza, bo rozsypała się przez te strzały. Nie mówiąc o świecach, kablach, kopułce itd..Podobno wina moze leżeć w źle dobranej instalacji, ja mam niestety zwykłą. Powiem tak, mało komu zagazowana ABK nie strzela. Mi potrafi kilka miesięcy nie strzelać aż o tym zapomne, a później znowu strzał. Szczerze powiem, że nie wiem czy komuś udało się w 100% zniwelowac strzały. A więc czeka Cię wymiana przepływki no i obudowy filtra niestety nie małe wydatki. Do tego jak Ci sie rozsypie guma przepływomierza ta zaznaczona przez Ciebie to nastepny wydatek. Ogólnie do naszego modelu ciężko dostać części w rozsądnej cenie. Guma od 150zł, przepływka od 450zł, obudowa filtra od 150zł oczywiście wszystkie częsci używane.
Ja niestety mam założona instalację I generacji. Od wymiany wspomnianych świec itp i odkręceniu (nawet bardzo) gazu przestał strzelać. Ma sporo mocy na niższych obrotach i się nie dławi tak jak wcześniej. Wcześniej, przed wymianą strzelił mi łącznie, z 15x i przepływomierz jest nie tknięty.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2009, 16:06 przez Tomi1989, łącznie zmieniany 1 raz.
Udało się, moja nie strzela od 4 lat. Podstawa to sprawny układ zapłonowy, dobrze ustawiony zapłon i poprawnie (nie za ubogo) wyregulowana mieszanka LPG.jagna pisze:Powiem tak, mało komu zagazowana ABK nie strzela. Mi potrafi kilka miesięcy nie strzelać aż o tym zapomne, a później znowu strzał. Szczerze powiem, że nie wiem czy komuś udało się w 100% zniwelowac strzały.
Z tego co wiem to jesteś najlepszy w tych silnikach to nie watpię, że tak jest jak piszesz. Niestety nie ma w moich okolicach drugiego Czarka każdy mówi, że wie jak wyregulować ABK a tak naprawde kazdy tylko eksperymenty robi i jak jest tak jestczarekj pisze:Udało się, moja nie strzela od 4 lat. Podstawa to sprawny układ zapłonowy, dobrze ustawiony zapłon i poprawnie (nie za ubogo) wyregulowana mieszanka LPG.
Jak byś wiedział i popatrzył na zdjęcie, to widać że jest to instalacja IV generacji.Tomi1989 pisze:Pierwsze i najważniejsze,jaki masz założony gaz? Jeżeli II generacja, to do sprawdzenia świece i przewody. Zajrzyj jeszcze do zapłonu.
A ja powiem, że są takie. W tym przypadku zasadnicze pytanie czy samochód poprawnie pracuje na PB, od tego trzeba zacząć, po strzałach i rozwalonym przepływomierzu na pewno nie. Więc doprowadź go do stanu perfekcyjnego a potem się odezwij do mnie to pomogę ci wymienić komponenty bo te się nie nadają i samochód będzie śmigał na LPG tak jak na PB i do tego palił niewiele więcej.jagna pisze:Powiem tak, mało komu zagazowana ABK nie strzela.
Przede wszystkim do wywalenia są wtryski, Valtek 3ohm do tego silnika się po prostu nie nadaję, jest za wolny z powodu wtrysku Full grupowego. do tego mega długie węże co też przeszkadza.
Kolektor jest na pewno źle nawiercony a gazol druciarz na 100% go nie ściągnął, należy to poprawić, do nawiercenia kolektora w ABK potrzebna jest wiertarka kątowa.
Wtryski Matrix HD 344, dobry filtr FL, wystarczający reduktor, poprawny montaż i strojenie wszystkiego.
Jak zrobisz to wszystko to nie poznasz potem samochodu.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
tak tak koledzy to przykładowe zdjecie padł mi aparat . a gaz mam podobno jakis holenderski . No szczerze mówiac to gaz mam tak na oko wyregulowany u mechanika nawet troszke przykrecony jest
[ Dodano: 2009-10-24, 19:40 ]
aha i przepływomierz jest odpiety z kostki bo juz jest tak walniety ze trzyma wysoko obroty . bede zmuszony kupic uzywany ale boje sie ze wydam kase i znowu bedzie strzał i przepływomierz szlak trafi
[ Dodano: 2009-10-24, 19:40 ]
aha i przepływomierz jest odpiety z kostki bo juz jest tak walniety ze trzyma wysoko obroty . bede zmuszony kupic uzywany ale boje sie ze wydam kase i znowu bedzie strzał i przepływomierz szlak trafi
dokładnie, póki nie zlikwidujesz przyczyny nie warto kupować przepływki, bo nie nadążysz z ich wymianą.roman1988 pisze:aha i przepływomierz jest odpiety z kostki bo juz jest tak walniety ze trzyma wysoko obroty . bede zmuszony kupic uzywany ale boje sie ze wydam kase i znowu bedzie strzał i przepływomierz szlak trafi
Świece, przewody, kopułka, palec, przekaźnik 30. Poprawne ustawienie zapłonu i porządna regulacja gazu.
P.S: Na przyszłość, szukajka:
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-przyc ... +strza%B3y
P.S: Na przyszłość, szukajka:
https://audi80.pl/80-b4-20-abk-przyc ... +strza%B3y