Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] Płyn do wspomagania

ODPOWIEDZ
marcin645
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 22 paź 2008, 19:02

Post autor: marcin645 » 08 kwie 2009, 20:00

a jak wypuscic stary plyn

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 08 kwie 2009, 20:58

A potem trzeba wszystko odpowietrzyć ?

Gucio_1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: Gucio_1989 » 08 kwie 2009, 21:07

Chcąc spuścić stary olej trzeba by odkręcić wąż z pompy wspomagania. Klucz bodajże 22 o ile mnie pamięć nie myli. Jak odpowietrzyć? Najprościej i jak najszybciej :-P Wlewasz troche płynu do zbiornika, zapalasz silnik i dolewasz oleju. Potem gasisz silnik i patrzysz jaki jest stan na wskaźniku. Lepiej żeby było mniej i dolać niż za dużo i trzeba by odciągać np strzykawką ze zbiorniczka. Ja taki zabieg stosowałem jakies 2 tyg temu jak wymieniałem pompe wspomagania. Pozdrawiam

silentfox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 388
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:55
Lokalizacja: Grupa Dolnośląska

Post autor: silentfox » 15 maja 2009, 18:43

Witam. Odświeżę temat. :-)

Na zbiorniczku piszę G 002000 a na butelce(ori audi) z olejem (ma zielony korek) pisze G004000.
I pytanie czy mogę go dolac do siebie??.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

Post autor: STROKE » 26 maja 2009, 17:50

Na niemieckiej stronie http://www.motor-talk.de/forum/servooel ... vnav=unpin napisane było ze te płyny sie nie miesza ale na wymiane bedzie ok.Sam kupiłem ori płyn VW-Audi za 45pln z symbolem G004000M2 i jest to następca dotychczasowego G002000 poza tym pytałem w ASO i powiedzieli mi to samo.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 27 maja 2009, 00:45

silentfox pisze:Na zbiorniczku piszę G 002000 a na butelce(ori audi) z olejem (ma zielony korek) pisze G004000.
I pytanie czy mogę go dolac do siebie??.
Śmiało lej ja zalałem cały układ dokładnie tydzień temu i działa bez zarzutów <ok>

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 23 wrz 2009, 09:43

Ja tam czy przy wymianie czy na dolewke zawsze płyny "Prestone" :-) Mieszalne prawie ze wszystkimi innymi płynami :-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 wrz 2009, 20:17

Najlepiej jest lac płyn FEBI, mineralny jeżeli jest zielony korek na zbiorniczku. ;-) Ja go leje i jest OK. :->

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 04 paź 2009, 21:16

Niki20 pisze:Najlepiej jest lac płyn FEBI, mineralny jeżeli jest zielony korek na zbiorniczku. ;-) Ja go leje i jest OK. :->
Dokładnie Niki,ja też mam zielony korek i leję FEBI muneralny <ok>

Awatar użytkownika
mlody1206
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 28 sie 2008, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: mlody1206 » 20 paź 2009, 13:58

Gucio_1989 pisze:[...] Jak odpowietrzyć? Najprościej i jak najszybciej :-P Wlewasz troche płynu do zbiornika, zapalasz silnik i dolewasz oleju. Potem gasisz silnik i patrzysz jaki jest stan na wskaźniku. Lepiej żeby było mniej i dolać niż za dużo i trzeba by odciągać np strzykawką ze zbiorniczka. Ja taki zabieg stosowałem jakies 2 tyg temu jak wymieniałem pompe wspomagania. Pozdrawiam[..]

Łatwiejszy i moim zdaniem bardziej poprawny sposób odpowietrzania to:

Nalać płynu na max i zakręcić korek potem odpalić silnik i skręcać koła na max w lewo potem na max w prawo i tak powtórzyć z 6-10 razy po czym zgasić silnik i wyprostować koła. Następnie dolać płynu do kreski "max" i odpowietrzone :-)

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 25 paź 2009, 11:01

Mam jeszcze pytanko odnośnie zalania nowym płynem. Czy trzeba układ przed zalaniem "jakoś" przeczyścic?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 paź 2009, 11:49

Raczej tego się nie robi. Poczekaj aż stary płyn dobrze ścieknie i wtedy zalej świeżym. :->

Awatar użytkownika
radziobiker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 346
Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
Lokalizacja: Bożepole Małe

Post autor: radziobiker » 25 paź 2009, 15:25

Dzięki. <ok>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 25 paź 2009, 23:12

A ja mam korek czerwony i w środku tez był płyn koloru czerwonego?! Kupiłem Mobila czerwonego i chyba muszę go odnieść :mrgreen:

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 28 paź 2009, 21:11

Niki20 ma racje nalezy lac płyn Febiego o kolorze zielonym ma on inna gestość jak ten czerwony. Ten czerwony jest za rzadki i moze uszkodzic pompe.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl