[b3] Opis pinów we wtyczkach licznika wer. z obrotkiem
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
[b3] Opis pinów we wtyczkach licznika wer. z obrotkiem
Witam jak w temacie potrzebna mi jest rozpiska pinów we wtyczkach do licznika tej żółtej i niebieskiej. Dokładnie potrzebuje wiedzieć tylko które piny we wtyczce są od kontrolki kierunkowskazów sygnalizującej ich pracę po podpięciu wtyczki od przyczepy. Chcę to zrezać więc przydały by się jakieś uwagi co do tego wszystkiego Jak ktoś ma oryginalny hak to bardzo proszę o wypowiedź gdzie jest podłączony + i masa aby to działało jak powinno.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli chodzi o kontrolkę z dwoma strzałkami i kreską po środku to u mojego wujka, który ma fabryczny hak to w miejscu tej żarówki jest włożona żarówka bez styków łączących ją z płytą licznika. Ta żarówka jest na kabelku który wygląda na fabryczny.Audi Sport pisze:piny we wtyczce są od kontrolki kierunkowskazów sygnalizującej ich pracę po podpięciu wtyczki od przyczepy.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- KLAKSON
- Forum Audi 80
- Posty: 1767
- Rejestracja: 02 paź 2007, 17:58
- Lokalizacja: Harderwijk, Holandia
- Kontakt:
Na tej stronie masz rozpiskę całych wtyczek niebieskiej oraz żółtej. Wszystk jest opisane bardzo przejrzyście (tak mi się wydaje)...
http://www.frogs.pl/content/view/41/37/
http://www.frogs.pl/content/view/41/37/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj: http://zlosnik.pl/showflat.php?Cat=&Num ... =5&o=&vc=1 jest opisane że trzeba mieć inny przekaźnik od kierunkowskazów aby działał kontrolka
Właśnie nie wiem jak to jest zrobione bo nie przyglądałem się temu dokładnie.Audi Sport pisze:A wiesz jak jest rozwiązane u twojego wujka to we wtyczce haka czy kable idą pod gniazdko czy idzie od tego oddzielny kabel od przekaźnika kierunków ?? ??
Muszę spróbować zrobić taką podmianę, bo mam 2 komplety zegarów od A4 VDO i UN4, a 80 wersje z big benem .KLAKSON pisze:Na tej stronie masz rozpiskę całych wtyczek niebieskiej oraz żółtej. Wszystk jest opisane bardzo przejrzyście (tak mi się wydaje)...
http://www.frogs.pl/content/view/41/37/
Robił ktoś taką przekładkę? Jak to wygląda?
PS Ma ktoś na sprzedaż obrotomierz od 80?