Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] śróbka na reduktorze

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

[80 B3 1.8 PM] śróbka na reduktorze

Post autor: Tomcio90 » 25 paź 2009, 12:18

Witam. Moje pytanie jest takie co daje odkręcenie śróbki na reduktorze LPG a co daje jej zakręcenie?

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 25 paź 2009, 12:41

Sprecyzuj o którą ci chodzi bo są w sumie trzy i którą masz generację lpg ale sądzę że I gen..
Jedna z boku słóży do regulacji obrotów lpg, druga z góry metalowa do CO2 i też dawki gazu, trzecia od dołu do spuszczania syfów z reduktora.

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 25 paź 2009, 13:12

chodzi mi o tą pierwszą od regulacji gazu co daje jej wkręcenie a co wykręcenie. słyszałem że coś z regulacją biegu jałowego

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 25 paź 2009, 15:33

Tak tA pierwszą co pisałem znajduje się z boku reduktora i służy do regulacji wolnych obrotów na lpg; wkręcając ją zmniejszasz obroty a wykręcając zwiększasz <ok>

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 25 paź 2009, 18:02

kardi21 pisze:Tak tA pierwszą co pisałem znajduje się z boku reduktora i służy do regulacji wolnych obrotów na lpg; wkręcając ją zmniejszasz obroty a wykręcając zwiększasz <ok>
Nie ma czegoś takiego jak regulacja wolnych obrotów na reduktorze.

Jest tylko regulacja dawki paliwa, na biegu jałowym może (ale wcale nie musi) posłużyć tzw. baypass, dodatkowa dawka paliwa. Drugą regulujesz napięcie wstępne membrany.

Jeżeli jest w ogóle to może być otwór do spuszczania mazutu z reduktora, ale musi być na dole.

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 25 paź 2009, 22:46

Kornel, może i niefachowo to nazwałem aale reguluje sie tym obroty na lpg.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 26 paź 2009, 13:45

kardi21 pisze:Kornel, może i niefachowo to nazwałem aale reguluje sie tym obroty na lpg.
Nie ma czegoś takiego w instalacji LPG jak regulacja obrotów biegu jałowego, to że się zmieniają wynika z ubogiej, optymalnej bądź bogatej mieszanki.

remik87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 02 gru 2008, 15:43
Lokalizacja: szprotawa

Post autor: remik87 » 27 paź 2009, 14:26

witam to ja też mam pytanie: mianowicie co grozi za przegięcie w zabawie tą regulacją dawki ? jakieś ewentualne kontuzje dla silnika parownika ? :-/ a czy na obroty silnika bedzie miał wpływ zły stan filterka gazu ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl