Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.0+lpg]na bp faluja obroty a na lpg nie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

[b4 2.0+lpg]na bp faluja obroty a na lpg nie

Post autor: roman1988 » 26 paź 2009, 17:40

i kolejny problem na bp faluja obroty a na lpg nie czy to przez przekaznik 30?? mozna to jakos łatwo sprawdzic np odpinajac ten przekaznik?

pecet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 01 kwie 2007, 00:57
Lokalizacja: Mińsk Maz
Kontakt:

Post autor: pecet » 26 paź 2009, 18:19

można go przelutować, pewnie zajmie to niewiele więcej czasu niż zakładanie wątku...

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 26 paź 2009, 22:41

pecet, odrobinę wyrozumiałości dla nowego kolegi :-) roman1988, owszem może to być wina przekaźnika, sprawdzanie zacznij od niego.

japan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 25 sty 2007, 17:26
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: japan » 27 paź 2009, 11:37

Poprawność przekaźnika sprawdzisz podłączając VAG i jeśli napięcie zasilania sterownika będzie sie wachać to jego wina (najczęściej). Ja bym jednak stawiał na lewe powietrze. ABK jest b. wrażliwy na nie. Zdejmij wąż gumowy idący z ,,grzybka" na pokrywie zaworów i idącego do gumy przy przepustnicy i zaślep go od strony przepustnicy i uruchom silnik jesli obroty będą stabilne to szukaj nieszczelności od strony odm, jeśli dalej źle powróć do poprzednich połączeń i zdjmij gumę łączącą przepływomierz z przepustnicą i go bobrze obejrzyj czy nie ma dziury. Jeśli ok to należy sprawdzić przepływomierz. Na Vagu po winna być wartość z w zakresie 16-19% na wolnych obrotach, jeśli inne wartości to trzeba wyregulować naciągiem sprężyny (często spada po wystrzale gazu) po uprzednim zdjęciu dekielka plastikowego na przepływomierzu. Poweodzenia

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 27 paź 2009, 12:41

Tak czytam co piszecie hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ? ja stawialem na krokowy ale moze sie okazac ze to bedzie przekaznik ?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 27 paź 2009, 13:39

Canibal pisze:Tak czytam co piszecie hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ? ja stawialem na krokowy ale moze sie okazac ze to bedzie przekaznik ?
Canibal, temat dotyczy ABK, Ty masz ABT i nie masz przekaźnika nr 30. Nie rób bałaganu.

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 27 paź 2009, 15:53

hmmm no fakt moze to i wina lewego powietrza bo troszke obudowa filtra jest popekana.cholera kupywałem auto wszytsko cacy a po tygodniu wszystko wychodzi najgorsze te strzały w przepływomierz moze i tu tki rozwiazanie lewe powietrze z filtra. jutro sie wezme za łatanie dziur

pecet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 01 kwie 2007, 00:57
Lokalizacja: Mińsk Maz
Kontakt:

Post autor: pecet » 27 paź 2009, 15:53

Tak czytam co piszecie hmm u mnie obroty tez szaleja na zimnym nie tylko na cieplym to wina przekaznika czy silnika krokowego ?
U mnie łatwo było zdiagnozowac krokowaca, po uderzeniu w korpus obroty spadały z 2000, do stabilnych ~900. Po wypłukaniu benzyną syfu ze środka i 'opukaniu' narazie się nie zacina i ładnie trzyma obroty.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2009, 15:55 przez pecet, łącznie zmieniany 1 raz.

roman1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 11 paź 2009, 17:47
Lokalizacja: działdowo

Post autor: roman1988 » 27 paź 2009, 15:55

:-)

[ Dodano: 2009-10-28, 10:16 ]
hmmm no fakt moze to i wina lewego powietrza bo troszke obudowa filtra jest popekana.cholera kupywałem auto wszytsko cacy a po tygodniu wszystko wychodzi najgorsze te strzały w przepływomierz moze i tu tki rozwiazanie lewe powietrze z filtra. jutro sie wezme za łatanie dziur

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl