Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1z] problem z chłodzeniem silnika

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 30 paź 2009, 21:17

wymieniłem dzis termostat i jak się nagrzewał to zauważyłem że robi się gorący górny wąż później później góra chłodnicy od prawej do lewej później otwiera się termostat, robi się dolny wąż gorący.jednocześnie powoli lewa strona chłodnicy robi się gorąca a później dół od lewej do prawej.płyn zatacza takie koło z prawej na lewą później na dół i do prawej.to samo jest jak silnik się zaczyna bardzo rozgrzewać tzn przed włączeniem wiatraków.gorąca woda idzie góra w lewo później na dół i do prawego końca chłodnicy i dopiero załączają się wiatraki.może tak ma być...

a czy ktoś kiedyś zauważył jak długo nagrzewa się chłodnica od momentu otwarcia termostatu??

Zuldan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 lis 2009, 18:15
Lokalizacja: Poznań/Lublin

Post autor: Zuldan » 13 lis 2009, 20:24

Mam pytanie dotyczące załączania się wentylatorów chłodnicy. Mianowicie, jaka jest temperatura, która powoduję włączenie się wentylatorów? W moim audi w lecie w korkach osiąga grubo powyżej 90 i wentylatory się nie załączają. Gdzie szukać usterki? Wentylatory podłączane na krótko działają. Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 lis 2009, 20:30

pierwszy bieg włącza się w okolicy 95 stopni (chyba 94) a drugi bieg w okolicy 102 stopni...

Zuldan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 04 lis 2009, 18:15
Lokalizacja: Poznań/Lublin

Post autor: Zuldan » 15 lis 2009, 17:19

Dzięki kolego za informację, Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 lis 2009, 17:50

jeśli sie nie załanczają to wina pewnie lezy po stronie czujnika który jest wkręcony w dolną część chłodnicy niedaleko dolnego węża...

jetta1911
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 27 wrz 2009, 11:13
Lokalizacja: Duczki

Post autor: jetta1911 » 25 lis 2009, 17:28

wina może też leżeć po stronie chłodnicy.jeśli chłodnica jest przy pchana to nie doprowadza dobrze płynu.w momencie kiedy chłodnica cała się nagrzeje dopiero czujnik temperatury dostaje kopa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl