witam.
Mam kilka spraw i chciałbym zasięgnąć waszej porady:)
1. Kilka dni temu jak jechałem padł mi zegar od prędkości i pomiaru przejechanej drogi, potem na chwile się włączył i kaput a więc tu stawiam na zimne luty na płycie(tu mnie nauczyło doświadczenie z mojej poprzedniej osiemdziesiątki).
2. Dzisiaj rano jak wsiadłem do auta i odpaliłem, i włączyłem światła zobaczyłem że kompletnie nie działa mi podświetlenie zegarów, gdyby to była połowa albo coś to bym stawiał na to że się żarówki przepaliły a tak to nie mam zielonego pojęcia.
Jeśli trzeba a myślę że na pewno będzie trzeba zdjąć kierownice itp to ja mam z poduszką powietrzną i tu pojawia się pytanie jak to zrobić żeby jej nie zdetonować:p?
3. Od kupna auta nie działa mi podświetlenie pokręteł od ogrzewania.
4. Oświetlenie kabiny, jak włączę aby zapalało sie jak są drzwi otwarte to w momencie otwarcia zapala się ale nie gaśnie jak zamknę, nawet po długim czasie. Ewentualnie jak silnik jest odpalony to czasem gaśnie od razu.
5. Jedno światło mijania przednie(prawe) mi nie działa, ale na długich żarówka się zapala a po wyłączeniu długich gaśnie. Dostałem się do niej i jak sie ja trzaśnie/machnie to sie zapala.
6.Światło stopu pali mi sie non stop a wsadziłem żarówkę tą podwójną:/
7.Jak odpalę auto to przez kilka minut pali mi się jeszcze ikonka od poduszki powietrznej.
trochę tego jest:D ale liczę na waszą pomoc, z góry Wielkie dzięki:)
[B4 1.9 TDI 1Z] Światła, oświetlenie oraz podświetlenie.
1. Mogą byc luty
2. Jak będziesz sprawdzał luty w zegarach, to zajrzyj do potencjometru regulujacego podświetlenie
3. Podświetlenie pokręteł jest podpiete pod podswietlenie zegarów.
4. Czujniki krańcowe w drzwiach do sprawdzenia. Ewentulanie jak masz ori centralny zamek to światło w środku jest podpiete pod centralny. Było o tym na forum. Poszukaj.
5. Czyli jest napiecie. moze zarówka jest nadpalona, albo kabel zasniedziały.
6. Jak nie masz namieszane w lampach, to czujnik stopu przy pedale do sprawdzenia.
7. Gdzieś kiedyś wyczytałem że jak sie wyjmie zegary i przekręci zapłon, to comp łapie błąd i kontrolka poduszek świeci kilka minut po odpaleniu. Pewnie będziesz musiał jechac na VAG-a
Jak się bedziesz bawił pezy aucie to poprostu zdejmnij (-) minusową kleme z akumulatora i nic nie wybuchnie. Co do wyjęcia zegarów, to sądze że nie trzeba zdejmowac kiery (w b3 napewno nie trzeba), ale masz poduche i nie wiem jak jest w tym wypadku.
2. Jak będziesz sprawdzał luty w zegarach, to zajrzyj do potencjometru regulujacego podświetlenie
3. Podświetlenie pokręteł jest podpiete pod podswietlenie zegarów.
4. Czujniki krańcowe w drzwiach do sprawdzenia. Ewentulanie jak masz ori centralny zamek to światło w środku jest podpiete pod centralny. Było o tym na forum. Poszukaj.
5. Czyli jest napiecie. moze zarówka jest nadpalona, albo kabel zasniedziały.
6. Jak nie masz namieszane w lampach, to czujnik stopu przy pedale do sprawdzenia.
7. Gdzieś kiedyś wyczytałem że jak sie wyjmie zegary i przekręci zapłon, to comp łapie błąd i kontrolka poduszek świeci kilka minut po odpaleniu. Pewnie będziesz musiał jechac na VAG-a
Jak się bedziesz bawił pezy aucie to poprostu zdejmnij (-) minusową kleme z akumulatora i nic nie wybuchnie. Co do wyjęcia zegarów, to sądze że nie trzeba zdejmowac kiery (w b3 napewno nie trzeba), ale masz poduche i nie wiem jak jest w tym wypadku.
2.a gdzie jest ten potencjometr?
3.jesli okaże sie że to nie zarówki to co wtedy? jak rozebraa te pokrętła aby dostac sie do zarowek?
5.zarowka wyglada jak nowa, jutro kupie nowa. Gdzie zasniedziała? Wtyczka co wchodzi w zarowke wyglada dobrze.
a wiecie moze jak zdemontowac kierownice z poduszka? pytam na wszelki wpadek. dodam ze mam 4ramienna.
3.jesli okaże sie że to nie zarówki to co wtedy? jak rozebraa te pokrętła aby dostac sie do zarowek?
5.zarowka wyglada jak nowa, jutro kupie nowa. Gdzie zasniedziała? Wtyczka co wchodzi w zarowke wyglada dobrze.
a wiecie moze jak zdemontowac kierownice z poduszka? pytam na wszelki wpadek. dodam ze mam 4ramienna.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Bezpiecznik od podświetlenia sprawdzałeś?Nieściak pisze:włączyłem światła zobaczyłem że kompletnie nie działa mi podświetlenie zegarów
Patrzy się na Ciebie z zegarów, pierwsze pokrętło po lewej stronie. Nie bawiłeś się nim przypadkiem ostatnio?Nieściak pisze:2.a gdzie jest ten potencjometr?
Nieściak pisze:jak rozebraa te pokrętła aby dostac sie do zarowek?
Pokrętła ciągniesz do siebie, a pod nimi znajdziesz wkręty. Jak nie będą chciały zejść palcami, to chwyć je kombinerkami przez szmatkę.
Kiedy Ci się pali ten stop, po zapłonie, czy jak włączysz światła? Sprawdź czy przypadkiem nie włożyłeś na odwrót żarówki.Nieściak pisze:6.Światło stopu pali mi sie non stop a wsadziłem żarówkę tą podwójną:/
Nieściak pisze:7.Jak odpalę auto to przez kilka minut pali mi się jeszcze ikonka od poduszki powietrznej.
Musisz skasować VAG-iem błąd.
Nieściak pisze:jak zdemontowac kierownice z poduszka?
Z tyłu kierownicy znajdziesz dwa otwory, a w nich śruby na torx 30. Śruby nie wychodzą na zewnątrz, tylko zostają w środku.
hm.. jak rozbierałem u kolegi zegar aby przelutowac ukreciłem szpilke od predkosciomierza:/ cała szpilka wyszła a sprezynka na niej sie ukreciła... Czy mozna to teraz jakos naprawic? czy jedynym rozwiazaniem bedzie wymiana całego zegara? no i czy istnieje mozliwosc np przemontowania szpilki z innego zegara(obojetnie z jakiego modelu ale predkosciomierza) samej szpilki?
[ Dodano: 2009-10-31, 20:05 ]
bezpiecznik odpowiedzialny za podswietlenie zegarów to 4 tak? bo jesli tak to odpowiada tez za radio miedzy innymi a wiec radio dziala i to by nie byla jego wina....
[ Dodano: 2009-10-31, 20:05 ]
bezpiecznik odpowiedzialny za podswietlenie zegarów to 4 tak? bo jesli tak to odpowiada tez za radio miedzy innymi a wiec radio dziala i to by nie byla jego wina....