Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAZ 1,9 TD] Zapalająca sie kontrolka oleju i i brzeczyk

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 27 paź 2009, 18:25

Pali Ok. Bez grzania i włączania przyśpieszacza pompy dwa obroty i już, z grzaniem i przyśpieszaczem z półobrotu.

A spalanie to 5,1 l/100 km. przy prędkości 100km/h , w miescie 7 l/100 km.

abruzi

Post autor: abruzi » 28 paź 2009, 12:01

Dario152 pisze:No i wszystko jasne .Dół silnika do roboty . Ciśnienie oleju na wolnych obrotach po rozgrzaniu 0,8 bar .Robota bez materiału około 300zł.
.
Ja mam prawie identyczne ciśnienie, po wymianie czujnika na szary kontrolka w ogole się nie odzywa, a wcześniej to non stop piszczała. Jakiego masz koloru czujnik przy filtrze?

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 28 paź 2009, 19:34

Jan mam dwa , jeden szary drugi niebieski . Szary wymieniłem na nowy i to samo.

Może jeszcze niebieski wymienić ?,ale ten niebieski to podobno czujnik wysokiego ciśnienia ,a szary niskiego ciśnienia.

Darek

[ Dodano: 2009-10-28, 19:40 ]
co myślicie o dodatku który nazywa sie ceramizer .Jest nawet reklama tego dodatku na naszym forum.

Darek

abruzi

Post autor: abruzi » 28 paź 2009, 20:54

Nie ma sensu wymieniać niebieskiego...to Ci nie pomoże. A w takie wynalazki jak ceramizer itd to tak jak koledzy piszą-tylko na krotka metę. Przykro Mi, ale chyba nie pozostało Ci nic innego jak...

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 30 paź 2009, 19:59

Uwaga ,uwaga !! .Wlałem a raczej wcisnąłem ten cudowny lek , na słabe ciśnienie itp.ceramizer!!. Napiszę od początku: Nagrzałem silnik zgodnie z instrukcją, wcisnąłem to ,,cudo'', uruchomilem silnik i czekam 15 minut. Po 15 minutach w trasę (trzeba zgodnie z zaleceniem przejechać minimum 200km.)pojechałem ze Szczecina do Płot (80km.) i z powrotem . Oczywiście prędkość regulaminowa do 65km/h, po ujechaniu okło 50km. na wolnych obrotach kontrolka oleju śpi i brzęczyk też.Myslę sobie dobra nasza. Po drodze wszyscy z tyłu mrugają ,myśle co tam . Przez CB koleś mówi do mnie : kolego ta Audica jest w agoni , jedziesz na złomowisko ? :lol: .Co miałem odpowiedziedzieć ,ano do głowy przyszło mi błyskawicznie : kolego testuję taki wynalazek i nie mogę jechać powyżej 65km/h. I jadę dalej za mną napierw kupa dymu z tłumika i potężny sznur samochodów :mrgreen: .Po dojechaniu do Płot kontrolka nadal śpi i brzeczyk razem z nią. Zacieram ręce , myśle rewelacja, i wracam do Szczecina. Po Szczecinie nikt za mną nie chciał jechać (dymiło jak przed wymianą turbiny). Ze Szczecina do domu (40km.) Pod Domem uradowany już obliczam koszty ile zaoszczedzilem bez roboty panewek :lol: .
Rano odpalam jadę do Szczecina i jakoś nie mogę sie odważyć jechać szybciej niż owe 65km/h. Myślę sobie :co tam niech sie lepiej ,,wyceramizuje'' Gęba mi sie śmieje od ucha do ucha, Inni patrzą na mnie jak na wariata,bo wszędzie korki prze świętem zmarłych ,a tu jakiś dureń się cieszy :lol: . I tu nagle ciach ! kontolka oleju się obudziła a za nią brzęczyk. Tu należy się bardzo dużo cenzury, a ten co to wymyślił ma tyle mięsa w ,,D'' że mogą mu pozazdrościć pewne grupy :mrgreen: Oczywiście cały :evil: Zjechałem na bok zatrzymałem i tu nagle z radia jak na ironię leci piosenaka :Jak sie masz kochanie, nie muszę opisywać co wtedy mówiłem ,bo każdy się domyśla. :-P . I tak to stary facet dał się nabrać na reklamę cudu. A owszem był (Cud) Cudownie zostałem prze producenta Ceramizera zrobiony w trąbę. Ludziska wystrzegajcie się cudownych leków uzdrawiajacych silnik, jak coś umiera to i kadzidło mu nie pomoże . 05.11.2009 . mój silnik idzie na warsztat.
Darek

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 30 paź 2009, 20:32

Poczytaj co napisałem w temacie Ceramizer, bo nie chce powielać.
Wiem że to moze wydawanie kasy, ale jeśli masz nowe turbo i chcesz zmieniać panewki, to może warto zmierzyć wcześniej cisnienie na cylindrach. Będziesz wiedział na czym stoisz dokładnie.

abruzi

Post autor: abruzi » 31 paź 2009, 13:40

Nie słuchaj go, nie mierz. Jeszcze się załamiesz i po co Ci to? ;P Zrób sobie panewki i będziesz miał spokój ;-) Pozdrawiam

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 31 paź 2009, 15:10

Krzysiek ,ciśnienie mierzyli w serwisie jak wymieniali turbinę .Na 1c-21 ,2c-21 ,3c- 20,5, 4c-21. Więc chyba tak źle nie jest ?
Darek

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 lis 2009, 17:45

Dario152 pisze:Krzysiek ,ciśnienie mierzyli w serwisie jak wymieniali turbinę .Na 1c-21 ,2c-21 ,3c- 20,5, 4c-21. Więc chyba tak źle nie jest ?
Darek

to jest ciśnienie na cylindrach :shock:

jak to działa :?:

poczytaj: https://audi80.pl/19tdi-1z-jak-zwiek ... w=previous

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 01 lis 2009, 20:01

Dario152 pisze:Na 1c-21 ,2c-21 ,3c- 20,5, 4c-21. Więc chyba tak źle nie jest ?
Jest żle i to bardzo jak na TDeka ,w TDI jeszcze by mogło być .O ile cisnienie zmierzyli dobrze i nie dostałeś przez pomyłkę karteczki z odczytem z TDI ,to przy takim cisnieniu powinien ci już dawno "rzucić palenie"Co do ceramizera to tak jak koledzy piszą,działa ale dość krótko najwyżej kilka tysięcy ,niestety efekt jego działania maleje proporcjonalnie do zużycia silnika

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 01 lis 2009, 20:06

Zaraz ,czegoś tu nie rozumiem .To znaczy ze producet kłamie albo sie pomylił w danych technicznych/ Bo producent podaje 22,5 stopień spreżania ,więc ciśnienie winno wynosić 27 ( mowa tu o nowym silniku).

Tu jest link :
http://www.centrum.audi80.pl/content/view/54/55/


Dzis było -3 mrozu, i odpalil z półobrotu.

Darek

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 01 lis 2009, 23:46

Stopień sprężania a ciśnienie to co innego :-/

Ale skoro odpala z pół obrotu przy mrozie to nie możesz mieć takiego ciśnienia jak piszesz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 01 lis 2009, 23:56

Dario152 pisze:Na 1c-21 ,2c-21 ,3c- 20,5, 4c-21. Więc chyba tak źle nie jest ?
cisnienie jak dla TD'ka masakrycznie niskie[to powinno ledwo odpalac]. Na 99% zle zrobili pomiar, albo cos nie tak z odczytem. Dla TDI te wartosci jeszcze sa do przyjecia...

Dario152
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 14 paź 2009, 22:50

Post autor: Dario152 » 02 lis 2009, 17:52

Krzysiek ,no właśnie .Odpala z półobrotu. Wiem że stopień sprężania a ciśnienie to co innego ,ale w necie znalazłem informacje że aby obliczyć jakie jeste ciśnienie sprężania w nowym silniku należy stopień spreżania dla danego silnika pomnożyć przez współczynnik 0,12. I wyjdzie jakie jest fabryczne ciśnienie w cylindrach.


Robert ,możliwe że coś z ich urządzeniem nie tak ,będę wiedział jak dam silnik do warsztatu, powiem żeby jeszcze raz zrobili pomiar ciśnienia w cylindrach.

Jedno wiem napewno że jak mają już robić panewki i uszczelniacze zaworów to nie zrobiż juz silnik na cacy. Wtedy koszt będzie duży ,ale za to będę wiedział co mam . Bo na aledrogo można kupić badziewie.

Darek

[ Dodano: 2009-11-07, 15:59 ]
No i mam nowe wiadomości dotyczące mojego silnika. Po wyjęciu silnika i odkręceniu miski olejowej mechanik znalazł w misce nie wiadomego pochodzenia kawalki metalu. .Po zdjęciu wałka rozrządu okazało się że uszczelniacze były dobre ale prowadnice miały taki luz jak u starej Zośki , więc wymiana uszczelniaczy nic nie da, a druga głowica to około 1000zł.. No i co dalej pytał mechanik - robić czy szukać silnika. Powiedziałem że się zastanowię . Po jakimś czasie zadzwonił i powiedział że może załatwić cały silnik z półroczną gwarancją. Cena silnika 1500 zł. Przełoży moją turbinę( bo jest po regeneracji) wymieni pasek rozrzadu i olej . Całość z robocizną 2000zł. Przystałem na to.
a swój silnik sprzedam w częściach, zawsze trochę się zwróci, albo zostawię na przydasię :lol:

Darek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl