Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6TD] dziwny problem ze zbieznoscia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

[B3 1.6TD] dziwny problem ze zbieznoscia

Post autor: motowalus » 01 lis 2009, 14:45

Mam dziwny. Otoz wymienilem tuleje wahaczy, sprawdzilem swoznie wahaczy, koncowki drazkow kierowniczych. pojechalem na przeglad. wszystko bylo ok. jednak znosilo mi delikatnie samochod na prawo wiec pojechalem na ustawienie zbieznosci i geometrie. panowie poprawili kat przedniego lewego kola i stwierdzili ze ustawienia sa w normach. (na monitorze wszystkie wartosni pokanazly sie na zielono). wyjechalem i niby ok. samochod jechal w miare prosto - choc nadal dalo sie wychuc delikatne sciaganie na prawo. jednak gdy przejechalem sie zaladowany w 4 osoby zauwazylem cos dzinego. otoz samochod zaczal bardziej i juz dosc znacznie sciagac na prawo. kierownica musialem bardziej kontrowac. takze dosc dziwnie to wyglada pod obciazeniem sciaga bardziej niz gdy jade sam. choc nawet gdy podrozuje samemu czuje sciaganie. i nie mozna tego zwalic na pochylenie jezdni itp bo po zjechaniu na drugi pas sciaga nadal w prawo. troche mnie to irytuje takze moze mial ktos podobny problem? myslicie ze mimo ustawien w normach moze sciagac samochod? dodam tylko ze samochod byl sprawdzany i wszystkie punkty kontrolne nadwozia zgadzaja sie z fabrycznymi takze to z gory wykluczamy wypadkowa przeszlosc

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 01 lis 2009, 14:56

Mysle ze to ktorys zacisk z prawej strony lekko trzyma albo masz malo powietrza w ktoryms kole z prawe strony bo skoro reszta jest OK to co innego moze byc powodem, ewentualnie amory wywalone z prawej i z pasazeramia uto przechyla sie bardziej na prawo i dalego sciaga ale to mi sie wydaje malo realne.

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 01 lis 2009, 15:59

cisnienie sprawdzalem na roznych stacjach benzynowych, niejednokrotnie. intryguje mnie w tym wszystkim jeszcze jedno. przy kreceniu kolami po podniesieniu maski widac jak w kreci sie w gniezdzie amortyzatora sruba (razem z tlokiem amortyzatora) z tym talerzem. sprawdzalem w golfie 3 i tam przy kreceniu kol tlok amortyzatora z tym kolniezem zostaje nieruchomy. moze oznaczac to ze amortyzatory sa uszkodzone?

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 01 lis 2009, 18:57

to w tym golfie coś masz nie tak sprawdz jeszcze raz

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 01 lis 2009, 22:03

to przyjmijmy ze z amorkami jest wszystko ok. dzis sprawdzalem i nawet pod obciazeniem samochod stoi rowno. nie przechyla sie bardziej na ktoras ze stron. takze gdzie szukac problemu? moze zdazyc sie tak ze badanie komputerowe zbieznosci i geometrii bylo niedokladne albo cos ? tylko intruguje mnie to ze pod obciazeniem sciaga bardziej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl