Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 ABT ] Przewód paliwowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

[ B4 ABT ] Przewód paliwowy

Post autor: marcinGD » 02 lis 2009, 23:57

Mam pytanie odnosnie metalowego przewodu paliwowego pod podloga z prawej strony, zracji z tego ze jest juz troche skorodowany chcialbym go wymienic na nowy zapobiegajac niespodzianka. Czy lepiej wymienic go na nowy metalowy czy zastapic go gumowym? Wyciac z jednej i drugiej strony, potem na dwa konce nalozyc i skrecic gumowy? Co bedzie lepszym i trwalszym rozwiazaniem? http://www.allegro.pl/item774244250_waz ... _fvat.html

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 03 lis 2009, 08:18

lepiej wyciac skorodowany fragmet przewodu i zastapic go wezykiem ja tak zrobiłem i jest ok.Sr wezy zasilanie 8mm powrót 6mm

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2009, 08:40

tak, jest to popularna naprawa - wężykiem. Niestety - jeśli diagnosta się dopatrzy - to leżysz, nie przejdziesz badania technicznego. Wszystkie wężyki pod podwoziem muszą być albo miedziane, albo w oplocie metalowym i z odpowiednimi złączkami, zgodnie z wymogami bezpieczeństwa.
Można na krótką metę zastąpić gumowymi wężami olejoodpornymi, ale nie polecam na dłużej, istnieje ryzyko , że kiedyś się przetrze/urwie a wtedy bardzo różnie może być.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 03 lis 2009, 09:06

Podlacze sie pod temat bo tez mam do wymiany jeden przewod a o dziwo dostac taki nie jest proste bo kazdy pisze ze byly ale pocieli razem z buda :-/

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2009, 09:59

trzeba jechać do gazowników, oni używają złączy i wężyków miedzianych. Tak najszybciej i najtaniej.

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 03 lis 2009, 10:19

Ja mam zastąpione rurkami miedzianymi od gazownika do tego ta rurka osłonieta jest wężykiem gumowym i problem nie wrócił od ponad roku ;-) Przegląd przeszła bez problemu nikt się tego nie czepiał. Pozrawiam

lukwoj21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 617
Rejestracja: 29 lis 2008, 16:07
Lokalizacja: Żary

Post autor: lukwoj21 » 03 lis 2009, 10:31

koledzy ja własnie na przegladzie dowiedziałem ze mam skorodowane przewody paliwowe. i sam gosciu co mi podbił przeglad powiedział zeby zastosowac gumowe wezyki.

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 03 lis 2009, 10:34

A ile taka impreza u gazownikow moze kosztowac? mniej wiecej? ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2009, 13:00

wężyk miedziany kosztuje 8 zł, za metr.

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 03 lis 2009, 13:08

A wiesz moze kolego jaka on powinien miec srednice? Jak pewnie dobrze zagadam to gazownia mi go dognie i zagwintuje zeby byl gotowy do wymiany?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 03 lis 2009, 13:38

zazwyczaj są to 6mm przewody, czasem 8mm , w mocniejszych autach.
Aha, ale miedzi nie zagwintujesz, tam są specjalne złączki, gazownicy Ci powiedzą wszystko.

Awatar użytkownika
marcinGD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 338
Rejestracja: 17 cze 2009, 23:02
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: marcinGD » 03 lis 2009, 15:16

Wielkie dzieki w takim razie musze najpierw dokladnie zmierzyc ile mi go potrzeba a potem zaczne dzialac ;-) I u mnie pewnie bedzie 6mm

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 03 lis 2009, 19:22

O prosze o gazownikac nie pomyslalem, za to mialem plan zapytac w serwisie AGD dzie np lodowki naprawiaja o zarobienie takiego wezyka w zlaczki bo sam wezyk miedziany to nie problem ;)

Bailando
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 10 cze 2009, 00:44
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Bailando » 24 kwie 2010, 21:57

Czesc!
Wie ktoś jaką średnice mają te 3 przewody? I Czy bez problemu mogę je też zastąpić miedzianymi? Jak to najlepiej zrobić, można jakoś wyciągnąć je z tej czarnej kostki bo jestem w kropce?
Pozdrawiam <piwo>
Obrazek

lesli
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 06 cze 2007, 22:33
Lokalizacja: ustka

Post autor: lesli » 24 kwie 2010, 22:45

ta kostka to jest za jest zabespieczenie zeby rurki sie trzymaly podlogi.Podegnij śrubokrętem to doskoczy blaszka , a wsrodku jest guma.Ajak masz skorodowany przewód to naten odcinek ,zamontuj gumowy z opaskami. chyba ze będziesz wymieniał cały.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl