Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9TDI 1Z] problem z obrotami.

ODPOWIEDZ
andrek102

[80 B4 1.9TDI 1Z] problem z obrotami.

Post autor: andrek102 » 11 maja 2007, 11:54

Witam serdecznie.Jestem po raz pierwszy na tym forum.Kupiłem w/w auto dodam jeszcze,że jest to automat.Samochód przyprowadziłem został nie dawno sprowadzony do polski.Zrobiłem w nim całą konieczną diagnostykę.Niestety został problem nie równych obrotów.Wygląda to mianowicie tak,że jak uruchomię silnik obroty są za wysokie.Jeśli wcisnę pedał hamulca obroty spadają,ale i tak nie są stabilne.Następną niedogodnością jazdy jest to,że jeśli chcę przyspieszyć np.przy wyprzedzaniu silnik zaczyna falować.Jest to rocznik 1994.I mam jeszcze jedno pytanie.Jak zwiększyć moc silnika?Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 maja 2007, 22:23 przez andrek102, łącznie zmieniany 2 razy.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 11 maja 2007, 15:54

możliwe że uszkodzony jest nastawnik pompy wtryskowej. Podepnij sie pod VAG-a i posprawdzaj czujniki temp dawki paliwa i kąt wtrysku

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 12 maja 2007, 11:28

Mozesz miec zwalony czujnik swiatel stopu gdzies kiedys czytalem ze ma to jakis zwiazek. Podmien go na inny i zobacz co i jak. Jesli obroty faluja czesto moze byc nastawnik pompy wtryskowej do wyczysczenia, lub wtrysk sterujacy poszedl na urlop.

andrek102

Post autor: andrek102 » 15 maja 2007, 14:51

Witam ponownie.Podłączałem komputer i jeśli chodzi o błędy żadnych nie było.Nie zwracałem uwagi niestety na czujniki temp.i kątu wtrysku.Sprawdzałem to programem VV TOOL 2.9pl w drugiej tabeli miałem pomiar wyglądający tak 0,0-3,9% 0-10 wydaje mi się, że była to dawka paliwa.Będę jeszcze musiał znależć jeszcze tylko opis tego programu.Na razie bardzo dziękuję za zainteresowanie się moim tematem.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 18 maja 2007, 11:02

Kolego moim skromnym zdaniem to nastawnik indukcyjny pompy wtryskowej.
Odepnij czujnik prędkości i jeśli bedzie ok to nastawnik. Nie radze samemu tego rozbierać, można łatwo popsuć. :mrgreen: Mam gościa który to robi za 3 stówki. Koleś jest z Rembertowa i "czai fazę" :!:

andrek102

[80 B4 1.9TDI 1Z] problem z obrotami.

Post autor: andrek102 » 18 maja 2007, 23:53

Witam.Dziękuję za podpowiedz.Jutro jadę do znajomego ,który siedzi w tej branży.Też niestety mam takie wrażenie,że to ten nie szczęsny nastawnik pompy.I zrobiło się jeszcze coś takiego,że jak rano go uruchamiam to chodzi na bardzo niskich obrotach i co raz gorzej jest go odpalić.Śrubę na wale sprawdzałem jest ok.O dalszych moich nie szczęsnych problemach dam znać.pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl