[B4 NG]Kristal Silber by eSPe-do zobaczenia kiedys na drodze
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
no szukałem akurat nic nie ma. Do wiosny mam czas na szukanie. Mam nadzieję że się wyłowi. Bo jeżeli kupię nowy skraplacz auto już zostanie u mnie chyba na zawsze. Już zaczynam się zastanawiać że szkoda będzie mi go kiedykolwiek sprzedawać. Miała być zmiana na A4 w ciągu roku dwóch - jest to jedyne auto w rodzinie do normalnego użytku a nie kolekcjonersko, ale żona zaoferowała się że jednak chyba przekona się do jeżdżenia i chyba kupimy jakąś A3 dla niej a niunia zostanie dla mnie hihiihihihih. W celach kolekcjonerskich
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2010, 19:52 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
Super samochodzik widać że dbasz i inwestujesz. Poza tym wydaje mi się ze srebrny lakier jest jednym z ładniejszych na naszych samochodach <bravo> . Zaciekawiło mnie czy masz zdjęcie tej lotki o której tyle klikaliśmy i zgadza się jest <cieszy> . Na razie ocena jest na +5, z lotką śmiem stwierdzić że będzie +6 <ok>
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A dziękuję.gunia256 pisze:Śliczna B4
A już daj spokój. Już się wywiedziałem o chłodnicę klimy. Jak dla mnie to 920zł. Jak dla mojego mechanika to 650zł. Zawsze to 300zł taniej.MaTTiass pisze:widać że dbasz i inwestujesz
Prawda. Inny nie wchodzi w grę. Mooooże ale to mooooże jeszcze czarny. Aha jeszcze są takie fajne srebrne wpadające w niebieski (taki złamany srebrny-coś jak perła).MaTTiass pisze:srebrny lakier jest jednym z ładniejszych
Jadę do mechaniora na chłodnicę to sobie od razu zapodam lotkę.MaTTiass pisze:z lotką śmiem stwierdzić że będzie +6
W marcu będzie. :mrgreen:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Jupi. <hura>
Przyszedł skraplacz. Klima nabita i szczelna.
Końcowy kosztorys:
- Sprawdzenie szczelności - 30zł
- Parownik - 70zł
- Robocizna za wymianę parownika - 300zł
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Płukanie układu 200zł (po taniości i znajomości - normalnie biorą 450zł)
- Wymiana sprężarki (z robocizną) - 250zł
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Skraplacz(nowy) - 640zł (po rabatach - normalnie 920zł)
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Nabicie całego układu czynnikiem - 100zł
RAZEM 1590zł
Wiem wiem. Niektórzy mi mówili. Że mam coś z głową. "takie stare auto a wkładasz w nie bez potrzeby". Powiedziało się A trzeba i B.
Przyszedł skraplacz. Klima nabita i szczelna.
Końcowy kosztorys:
- Sprawdzenie szczelności - 30zł
- Parownik - 70zł
- Robocizna za wymianę parownika - 300zł
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Płukanie układu 200zł (po taniości i znajomości - normalnie biorą 450zł)
- Wymiana sprężarki (z robocizną) - 250zł
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Skraplacz(nowy) - 640zł (po rabatach - normalnie 920zł)
- Sprawdzenie szczelności - GRATIS
- Nabicie całego układu czynnikiem - 100zł
RAZEM 1590zł
Wiem wiem. Niektórzy mi mówili. Że mam coś z głową. "takie stare auto a wkładasz w nie bez potrzeby". Powiedziało się A trzeba i B.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
To znajdź mi nową taniej to stawiam piwo. Nie. Flaszkę.AUDI_A6 pisze:bo dać 6 stów za skraplacz
Z używkami nie chciało mi się bawić.
Raz kupiłem parownik używany to odsyłałem.
Dobrze że mechanior znalazł drugi elegancki na szrocie.
Potem skraplacz używkę i też odsyłałem.
Już miałem dość tych ceregieli. A weź za każdym włożeniem części wołaj klimatyzatorów. I tak dobrze że mi za darmo sprawdzali a chyba z 5-6 razy przyjeżdżali.
No nieźle - z klimą to fajnie miałeś - a ja myślę nad montażem klimy - trochę nie Twój opis zniechęcił
Może kupić coś takiego ?
http://allegro.pl/klimatyzacja-kompletn ... 68079.html
Może kupić coś takiego ?
http://allegro.pl/klimatyzacja-kompletn ... 68079.html
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Szacun za przywrócenie klimy do życia :mrgreen: Ogólnie ładne b4 trochę lipa, że srebrne ale za to z mniej pospolitym silniczkiem o cudnym dźwięku. ziemor, co do tej klimy to ona jest do diesla no i nie ma 2 części obudowy nagrzewnicy tej od ciepła a obudowa do wersji z klima jest inna (przerabiałem już to). Ciężko możesz mieć z łapą sprężarki i czołową łapą silnika do niej przykręconą,bo one są inne niż w wersjach 8V. Klima pod pasi Ci z ACE i 6A tylko oczywiście poza tymi łapami klima niczym się nie równi od innych 4 cylindrowych benzyniakach. Najśmieszniejsze jest to,ze klima w B4 jest bardzo awaryjna ze względu na rozszczelnienia itp. U mnie chłodnica klimy jest ori z 88 roku i nie była ani spawana ani lutowana, a jest szczelna i ogólnie cały układ :mrgreen: A w B4 co chłodnica klimy jest minimum92 r. pojawiają się rozszczelnienia W każdym bądź razie polecam Ci szukanie klimy od b3 chodź będzie ciężko ale za to masz wszystko jak fabryka chciała, mniejsza awaryjność, brak kombinacji z mocowaniami chłodnic itp.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
ziemor, odpisałem ci w sumie w sekretnym życiu klimatyzacji. ale przytoczę.
Nic nie mów.
Ale za to wrażenia z jazdy z klimą gdy na zewnątrz w te lato 35C - bezcenne.
ziemor, jeżeli boisz się syfów i bakterii legionelli nie ma potrzeby kupowania nowej sprężarki, osuszacza, skraplacza węży.
Jeżeli chcesz aby elementy klimatyzacji które mają styczność z powietrzem były nowe to wystarczy nowy tunel, nagrzewnica, wentylator i parownik (bo przez jego lamele jak i nagrzewnicy przepływa powietrze.
Dla zdrowia niezbędne jest utrzymanie w czystości kanałów nawiewnych a nie elementów układu chłodniczego.
Osuszacz osusza nie powietrze nawiewane ale czynnik chłodniczy (aby w nim nie było wody).
Jeżeli nie masz klimy to lepiej kupić zestaw używkę (ja do siebie kupiłem używkę parownik bo stary miałem walnięty ale skraplacz nowy bo nigdzie nie było w sensownej cenie w dobrym stanie używki - jeden odsyłałem bo przyszedł walnięty).
Krycha chyba sprzedawał kiedyś cały układ tylko do 2,3 za 600zł.
Przed złożeniem po prostu trzeba zdezynfekować kanały, parownik, nagrzewnicę.
Ahhhhhhhhhhhgrrrrr.ziemor pisze:z klimą to fajnie miałeś
Nic nie mów.
Ale za to wrażenia z jazdy z klimą gdy na zewnątrz w te lato 35C - bezcenne.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2010, 22:48 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.