[b3 3A] Gdzie znajduję się przepływomierz ??
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
[b3 3A] Gdzie znajduję się przepływomierz ??
Jak w temacie gdzie znajduję się w moim silniczku przepływomierz, ponieważ mam falujące obroty i chciałbym sprawdzić i ew. naprawić i się dowiedzieć czy to tego jest wina. Aha i czy w 3A występował słynny przekaźnik "30" jak w b4 ABK ??
w 3a nie występuje "pechowa 30 " (sprawdzone organoleptycznie albo mam chore 3A) a jak faluje to zaczynamy od oględzin dolotu szczególną uwagę zwrócić na gumą łącząca rozdzielacz zapłonu z przepustnicą z racji wieku lubi ona siadać (a dalej z kolektorem dolotowym) i ciągnie lewizne, następnie zawór biegu jałowego-przeczyścić ( pewnie o tym
wiesz ale nie napisałeś ) poza tym sprawdź czy ci nie wydmuchało uszczelki pod koletkorem ( to do szczelności dolotu )
a co do przepływomierza to na warsztacie jest coś o tym
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... B3ywomierz
pozdro
wiesz ale nie napisałeś ) poza tym sprawdź czy ci nie wydmuchało uszczelki pod koletkorem ( to do szczelności dolotu )
a co do przepływomierza to na warsztacie jest coś o tym
https://audi80.pl/audi-80-b4-abk-nie ... B3ywomierz
pozdro
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
raczej nie możliwe bo (drogą dedukcji i opowieści szamanów z neta) falujące obroty biorą się z tego że do silnika dostaje się inna ilość powietrza niż przepływomierz deklaruje a "komp" wie to z lambdy bo skacze napięcie na niej ( podaje mniej paliwa i mniej się spala i zostaje niewykorzystane powietrze) i próbuje to korygować (czyt. głupieje) i raz daje więcej i widzi żę za dużo i raz widzi mniej i podaje mniej i tak w kółeczko , więc jeśli masz dziury przed klapką to "jedynie" zasyfisz silnik i się szybciej przekręci,
tu masz filmik jak koleś "w ogóle zrobił w jajo" przepływomierz w ogóle nie jest połączony z dolotem i obroty są stabilne:
http://s126.photobucket.com/albums/p118 ... ure038.flv
szukaj dziury w dolocie potem zawór biegu jałowego, oraz uszczelka pod kolektorem dolotowym ( czy nie są wydmuchana)
jeśli głupoty prawie to proszę o poprawienie mnie
tu masz filmik jak koleś "w ogóle zrobił w jajo" przepływomierz w ogóle nie jest połączony z dolotem i obroty są stabilne:
http://s126.photobucket.com/albums/p118 ... ure038.flv
szukaj dziury w dolocie potem zawór biegu jałowego, oraz uszczelka pod kolektorem dolotowym ( czy nie są wydmuchana)
jeśli głupoty prawie to proszę o poprawienie mnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Audi Sport czytałeś tutaj: http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... nfo/id,47/ artykuł kolegi Kornela, który walczył z falującymi obrotami na mechanicznym wtrysku w NG i mu się udało ich pozbyć. Z tego co pamiętam to on wyregulował potencjometr przy przepływomierzu.