Witam!
Mam pytanie, wyslalem wczoraj ojca na przeglad po powrocie powiedzial mi ze trzeba zrobic drazek z prawej strony bo jest na wyczerpaniu. Jezeli to nie bedzie zrobione moze zdarzyc sie tak ze skrecajac auto i tak pojedzie prosto tylko o jaki drozku mowa stabilizatora czy kierowniczy? Wydaje mi sie ze za to odpowiada kierowniczy, ale lepiej spytac :mrgreen:
[all] Drążek
Jeśli chcesz pojeździc troche na tym drążku to polecam FEBI jest to jedna z droższych firm ale nie bedziesz zawiedziony, pojeździsz na niej troche i nie zdziwisz sie za rok przy następnym przeglądzie tak jak może się tak zdażyc przy zakupie jakiegos szita za polowe ceny FEBI. Pozatym zaoszczędzisz dzięki temu na ustawieniu zbieżności. Bo po jego wymianie koneczne jest ono w przypadku gdy bedziesz musiał wymienic go za rok czy 2 bedziesz musiał zrobic to ponownie i następne koszta z jej ustawianiem. Juz nie bede wspominał o czasie nerwach i dyskomforcie jazdy <ok> .
[ Dodano: 2009-11-04, 11:47 ]
Lemforder właśnie to też jest dobra firma FEBI jest zdaje się minimalnie tańsza ale bardzo porównywalna jakościowo.
[ Dodano: 2009-11-04, 11:47 ]
Lemforder właśnie to też jest dobra firma FEBI jest zdaje się minimalnie tańsza ale bardzo porównywalna jakościowo.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
Dokładnie. Także nie polecam ''no name'' bo szkoda czasu i kasy.Bailando pisze:Czyli albo http://www.allegro.pl/ite..._vw_passat.html albo http://www.allegro.pl/ite..._b4_passat.html
Tyle że to są końcówki drążka kierowniczego a ty pisałeś że potrzebujesz całego drażka. Jest to troche dziwne bo zużywa się w zasadzie tylko sama końcówka. Samą końcówke w tych audikach strasznie trudno wymienic i to jest standard ma ona dziwne rozwiązanie i sie zapieka ja musiałem u siebie wyjmowac cały drążek i katowac go na imadle i tak samo radze wszystkim innym bo na 99% z wyjęciem samej końcówki będziesz miał spory problem dużo walki i w efekcie i tak będziesz musiał wyjmowac cały drażek. Warsztaty mechaniczne i stacje ustawiające zbieznośc w tych audikach za wymiane tych końcówek i ustawienie zbieżności liczą sobie drożej w porównaniu z cennikiem z powodu tych problemów.
[ Dodano: 2009-11-04, 14:21 ]
to jest cały drążek razem z końcówką :
http://moto.allegro.pl/item789108474_dr ... wlosk.html
tyle że jakiś szit włoski
[ Dodano: 2009-11-04, 14:23 ]
i lewy a ty potrzebujesz chyba prawy prawy jest troche wygiety w każdym razie w moim B3 u ciebie nie wiem ale wydaje mi się że bedzie podobnie jak nie identycznie
[ Dodano: 2009-11-04, 14:21 ]
to jest cały drążek razem z końcówką :
http://moto.allegro.pl/item789108474_dr ... wlosk.html
tyle że jakiś szit włoski
[ Dodano: 2009-11-04, 14:23 ]
i lewy a ty potrzebujesz chyba prawy prawy jest troche wygiety w każdym razie w moim B3 u ciebie nie wiem ale wydaje mi się że bedzie podobnie jak nie identycznie