[80 B4 1.9 TDI afn] Pompa wtryskowa czy coś innego
[80 B4 1.9 TDI afn] Pompa wtryskowa czy coś innego
Panowie mam taki problem. Zaczeło się falowaniem obrotów i utratą mocy a nawet zgaśnięciem silnika. Nastąpiła wymiana pompy na nową bo stara z nastawnikiem potencjiometrycznym. Nowa pompa z nowiutkim nastawnikiem i objawy te same, a nawet więcej bo wskakuje na wysokie obroty przy uruchamianiu albo wcale nie odpala. Słychac tylko jak nastawnik trzeszczy ale to samo było na starej pompie. Moim zdaniem problem nie lezy w pompie a w jej sterowaniu. Co wy na to?
Na poczatek popraw podpis bo maszAFN a nie 1Z. Jezeli faktycznie masz AFN-a to napewno nie masz tam nastawnika potencjometrycznego tylko indukcyjny. Jezeli miałes 1Z wczesniej juz na Pierburgu to wpiecie sie VAg-em i sprawdzenie co sie dzieje nie powinno byc problemy, jezeli miałes na Boschu to nic dziwnego ze nie chce chodzic na nowszej pompie. Najlepiej wrzuc fotki jaka masz faktycznie pompe bo to ma ogromne znaczenie przy próbie doprowadzenia do ładu auta.
Przykro mi ale nastawnik mam potencjometryczny, silnik afn i jak dotad wszystko było w porządku. Przelew z góry i wtyczka okrągła to chyba raczej na pewno ta pompa. Na starej było wszystko ok do czasu. Dostałem nową z nowym nastawnikiem i objawy nadal takie same , falujące obroty, trudności z uruchomieniem i szarpie podczas jazdy. I jaka to może buc przyczyna?
[ Dodano: 2009-11-04, 17:19 ]
Dokonałem tylko wymiany silnika, osprzęt w całości pozostał z 1z.
[ Dodano: 2009-11-04, 17:20 ]
A żeby tego było mało to w moim audi nie można wpiąc sie kompem
[ Dodano: 2009-11-04, 17:19 ]
Dokonałem tylko wymiany silnika, osprzęt w całości pozostał z 1z.
[ Dodano: 2009-11-04, 17:20 ]
A żeby tego było mało to w moim audi nie można wpiąc sie kompem
czyli nie masz afn bo afn to silnik z turbinka vnt jedyne co pozostalo z silnika afn to wtryski o ile nie wyciagalesrudolf199 pisze:Dokonałem tylko wymiany silnika, osprzęt w całości pozostał z 1z.
to jak ustawiles zakres dawki na biegu jalowym :?: falowanie szarpanie silnikiem moze byc powodem zlego ustawienia zakresu dawki na biegu jalowym ktory powinien miscic sie w granicy od 2,2 mg-9mg/skok przy temp silnika min 80*Crudolf199 pisze:A żeby tego było mało to w moim audi nie można wpiąc sie kompem
wtryski zostały z afn, a co do kompa to pisze tak bo dzis zrobiłem 200 km w jedną strone sam a w drugą na holu tylko po to żeby sie dowiedziec ze koles nic nie zrobi bo nie może podpiąc komputera. Co do dawki, nic z tym nie robiłem a samochód po remoncie normalnie jezdził
[ Dodano: 2009-11-04, 18:07 ]
Jeżeli wszystko chodziło na boschu wcześniej to jak to wszystko było sterowane i jak to zrobic teraz?
[ Dodano: 2009-11-04, 18:10 ]
Silnik AFN z wtryskami z AFN i osprzętem z 1Z, co wam jeszcze napisac , wszystko było ok naprawde, ni z tego ni z owego cos rypło i to po roku czasu
[ Dodano: 2009-11-04, 18:07 ]
Jeżeli wszystko chodziło na boschu wcześniej to jak to wszystko było sterowane i jak to zrobic teraz?
[ Dodano: 2009-11-04, 18:10 ]
Silnik AFN z wtryskami z AFN i osprzętem z 1Z, co wam jeszcze napisac , wszystko było ok naprawde, ni z tego ni z owego cos rypło i to po roku czasu