witam
od jakiegoś czasu z obrotomierzem nie działo się za dobrze - wskazywał jakieś obroty i się na nich zacinał, czasami budził się dopiero po przejechaniu kawałka drogi, innym razem stopniowo opadał do zera, a na chwilę obecną nie wykazuje żadnych reakcji
I tutaj pojawia się moje pytanie
Jaka może być tego przyczyna???
[80 b2 1.6 DT] umarł obrotomierz
Kolego masz b2 z silnikiem diesla :?: W b3 diesel syganł brany jest z alternatora ze styku W wychodzi zielony kabel bodajrze i idzie na zegary. Jak to jest rozwiązane w b2 nie mam pojęcia. Może masz obrotek na linke.
Czytałem tu http://instrukcja.pl/download/files/9913 i na 226 str pisze ze skoro masz obrotek to masz wtyk i impuls idzie kablem, a nie linka. Więc pewnie bedzie tak jak w b3 ze sygnał leci z alternatora.
Czytałem tu http://instrukcja.pl/download/files/9913 i na 226 str pisze ze skoro masz obrotek to masz wtyk i impuls idzie kablem, a nie linka. Więc pewnie bedzie tak jak w b3 ze sygnał leci z alternatora.