Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] czy to pompa wspomagania?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

[b4 1Z] czy to pompa wspomagania?

Post autor: kyjo » 10 paź 2009, 16:40

Jest sprawa takiego typu ze jak odpalam zimny silnik i skrecam kolami jet wszystko ok ale gdy silnik sie troche podgrzeje to gdy chce skrecic w prawo to tak jakby cos przystawialo i idzie tak jakby bez wspomagania do tego slychac jakbym mial cos ugiete i niechcialo isc a lewa strone jest wszystko ok jedynie z prawa strona tak sie dzieje. myslalem ze mam cos ugiete ale np jak skrecam wolniutko to wtedy idzie normalnie ale troche szybciej to juz tak robi jak opisalem jedynie jak silnik jest zimny to jest wszystko ok i niewiem czy to wina pompy czy cos innego. Plyn zmieniony i nie pomoglo co doradzicie ? mial ktos juz taki przypadek??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2009, 17:33

Kurcze, wytłumacz to nieco jaśniej bo czytałem dwa razy ale ciężko mi zrozumieć o co dokładnie chodzi. A ciężko coś zaproponować bez jasnego zrozumienia problemu.

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 10 paź 2009, 17:50

no kurcze wlasnie ciezko to jest wytlumaczyc ehh ale sprobuje.

jak silnik sie zagrzeje podczas normalnego skrecania w prawo cos jakby mi wstrzymywalo skret tak jakby bylo cos ugiete i na sile bym chcial krecic do tego dochodzi taki charakterystyczny glos jakby poprostu nie bylo wspomagania a ja cos krecilem na sile dzieje sie to tylko przy skrecie w prawo i na zimnym silniku ten objaw nie wystepuje.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 10 paź 2009, 18:06

kyjo, ja miałem troszkę podobny problem. Miałem pasek już na wykończeniu i jeszcze jak mi się troszkę wody na niego dostało to przez chwilę nie było kompletnie wspomagania i tak jakby coś blokowało. :roll: Wymieniłem pasek i jest gitara. ;-)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 10 paź 2009, 18:14

no tak tylko mi to robi tylo przy skrecie w prawo a w lewo jest ok wiec to mnie najbardziej dziwi co moge jeszcze dodac ze auto bylo niedawno na przegladzie i zawieszenie jest w super stanie choc pod spod nie zagladane bylo wiec to moge raczej wyeliminowac

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 10 paź 2009, 18:17

kyjo pisze:moge jeszcze dodac ze auto bylo niedawno na przegladzie i zawieszenie jest w super stanie choc pod spod nie zagladane bylo wiec to moge raczej wyeliminowac
Hehe. To jak oni ci to sprawdzili? Co najwyżej amorki możesz mieć w dobrym stanie. Ale jeśli nikt nie wchodził do kanału, nie sprawdzał tego na szarpakach to nic nie może powiedzieć o prawdziwym stanie zawieszenia.

Co do twojego problemu to sprawdź dla pewności ten pasek tak jak radzi kolega. Nic to cię nie będzie kosztować. Innych pomysłów niestety nie ma.

[minivan82]
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 02 maja 2008, 02:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: [minivan82] » 17 paź 2009, 18:34

maglownica! :)

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 17 paź 2009, 23:20

a nie ubywa ci płynu wspomagania jeśli nie to wygląda ze uszczelniacz w maglownicy ok ale obstawiam ze zacina ci się zaworek w maglownicy pasowało by to sprawdzić

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 02 lis 2009, 19:07

narazie zmieniłem pasek podciągnąłem troszke pasek ni i cos jest lepiej ale nie do konca

tomta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 08 mar 2009, 18:22

Post autor: tomta » 06 lis 2009, 23:21

sprawdz stan płynu i jego kolor czarny, wymień płyn i dobrze wypłucz układ ściąg zbiorniczek wyczyść sitko i zbiornik

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 07 lis 2009, 08:30

tylko jak będziesz nalewał drugi płyn to nie doprowadź do zapowietrzenia, muszą wyjść wszystkie bąbelki powietrza <ok> kiedyś tak trafiło wspomaganie w T4 jak źle odpowietrzyłem :-(

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 07 lis 2009, 17:49

co do płyny to zmieniałem wczesniej co prawda miałbyć zielony a wyleciał jakiś brunatny heh tak że układ juz wczesniej był płukany zmieniany płyn. ale polecam to zrobić każdemu bo kosz zaledwie 20 zł a od nowości nikt nie zieniał

Awatar użytkownika
Spietyq
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 22 sty 2009, 18:56
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Spietyq » 07 lis 2009, 19:52

ysiul pisze:tylko jak będziesz nalewał drugi płyn to nie doprowadź do zapowietrzenia, muszą wyjść wszystkie bąbelki powietrza <ok> kiedyś tak trafiło wspomaganie w T4 jak źle odpowietrzyłem :-(
Właśnie przymierzam się do wymiany pw dz..ka cieknie, a co za tym idzie nowy płyn. Wobec tego mam pytanie jak najlepiej odpowietrzyć układ żeby go nie zapowietrzyć jak napisałeś?

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 07 lis 2009, 20:28

Spietyq pisze:Właśnie przymierzam się do wymiany pw dz..ka cieknie, a co za tym idzie nowy płyn. Wobec tego mam pytanie jak najlepiej odpowietrzyć układ żeby go nie zapowietrzyć jak napisałeś?
<bylo> np. tu: https://audi80.pl/b3-wymiana-plynu-d ... t14080.htm

na drugi raz <szukaj>

<regulamin>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 07 lis 2009, 21:16

Ale przecież układ się prawie sam odpowietrzy. :roll: Wystarczy kilka razy na zapalonym silniku pokręcić od lewej do prawej. I tak wygląda odpowietrzanie. :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl