[B4 AVANT 1Z] Co to za element ??
Nie wiem czy warto takie coś sobie pakować w przewody,jeśli koniecznie chcesz to zamontować to na pewno na wyjściu z intercoolera i jak najbliżej kolektora ssącego.Tylko sprawdż czy się dobrze trzyma kupy żeby czasami jakiś kawałek nie odleciał od tego wynalazku i nie narobił krzywdy zetorkowi .Szczerze mówiąc to nie wierzę żeby to miało poprawić osiągi.Tłoki mają taką konstrukcję żeby powietrze które dostanie sie do cylindrów zostało odpowiednio w nich zawirowane i wymieszane z rozpylonym paliwem.Mocy Ci od tego na pewno nie przybędzie :mrgreen:
Problem tkwi w tym że dostałem to od faceta, od którego kupiłem swoja audiczke, i on swego czasy wymontował to z któregoś z przewodów, i nie pamięta z którego, dlatego zainteresowało mnie to skąd i po co to tam było, a co do osiągów to i tak nic nie poprawie bo ostatnio mechanik stwierdził że mam skopany ten zawór pod turbinka, gruszkę co otwiera i zamyka coś tam, bo turbo łapie dopiero od 2300obr/minraaaf82 pisze:Nie wiem czy warto takie coś sobie pakować w przewody,jeśli koniecznie chcesz to zamontować
to zrzuć turbo i sprawdz czy ten zawór (klapka) nie jest uchylona lub przepalona bo ja miałem dokładnie to samo motor z ledwością kręcił 110 km/h i okazało sie ze ten zaworek był lekko otwarty (chyba kontra na gruszce sie odkręciła juz niepamiętam ) i turbo nie spełniało swojego zadania nie napędzało motora i wszytko szło w wydechGRZEGI84 pisze:mechanik stwierdził że mam skopany ten zawór pod turbinka, gruszkę co otwiera i zamyka coś tam,
wstępnie oglądał to mechanik, i jednak jest uchylona ta klapka, bo ktoś kiedyś przy tym grzebał, mało tego przewód który podłaczony jest od serwa do tej gruszki obok filtra powietrza, a potem do zaworu egr, mam rozłaczony, a jak go połącze to autko gorzej się zbiera...ropa pisze:o zrzuć turbo i sprawdz czy ten zawór (klapka) nie jest uchylona