Zmieniłem w tym kierunku:
-przeplywomierz oryginalny Pierburga (taki jak siedzial wczesniej)
-podmieniłem ECU (taki sam numer jak siedzi teraz)
-wyczyscilem kolektor ssacy oraz EGR
Lecz dalej objaw braku mocy sie powtarza.
Sprawdzilem tez napiecie na wtyczce od przeplywomierza i wszystko jest ok.
Tylko na 6 pinie we wtyczce od przeplywomierza jak nie ma mocy jest 1,57V (niby ma byc ok 1,20V)jak przygazuje do 3200obr/min wtedy dopiero jest ok 1,20V.
Moze ktos wie o co chodzi w tym wszystkim?Prosilbym o pomoc.
Dzis przed robieniem logow odlaczylem kostke od pompy wtryskowej aby sprawdzic czy kable sa ok i zczytywalem bledy w ECU (wiec mozliwe ze dla tego sie pojawily po usunieciu juz nie wrocily oprocz 553 przeplywomierz):
-01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
-00513 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-10 - Please Register/Activate - Intermittent
-00553 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
-00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
Załaczam komplet logow jak auto ma moc jak tez niema mocy.
oto log 003 statyczny wtedy kiedy nie ma mocy (z przygazowaniem do 3200obr/min,kiedy wraca wszystko do normy):
oto logi zrobione wtedy kiedy nie ma mocy:
Logi statyczne BS grupy:000,003,004.
Logi statyczne grupy:000,001,003,004,007,011.
Logi dynamiczne grupy:000,003,008,011.
oto logi zrobione wtedy kiedy ma moc:
Logi statyczne BS:001,002,003,004,005,006,007,008,009,010,011,012,013:
Logi statyczne MB:001,002,003,004,005,006,007,008,009,010,011,012,013:
Logi dynamiczne grupy:001,002,003,004,005,006,007,008,009,010,011,012,013:
Za pomoc serdecznie dziekuje!Pozdrawiam! :roll: